شنبه 14 مهر 1403 - 09:58

کد خبر 652064

شنبه 14 مهر 1403 - 08:16:16


جزئیات قتل هولناک بانوی ارومیه‌ای توسط سارقان


ایرنا/ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، در خصوص جزئیات قتل بانوی ارومیه‌ای توسط سارقان توضیحاتی ارائه کرد.

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه قاتل فراری که طلاهای زن ارومیه ای را به سرقت برده بود، با عملیات ضربتی پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد، در خصوص جزئیات این قتل اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل یک زن ۵۶ ساله در یکی از محلات ارومیه و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با تشکیل تیم ویژه و اشراف اطلاعاتی پلیس، قاتل فراری زن ارومیه‌ای در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های پلیس، علت و انگیزه قتل را سرقت عنوان کرد.
جهانبخش اضافه کرد: روز یازدهم مهرماه جاری خبری دریافت شد مبنی بر اینکه در منطقه سعدی ارومیه بانوی ۵۶ ساله متأهل به قتل رسیده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: همسر مقتول، دخترش را به مدرسه برده بود که بعد از برگشتن با جسد همسرش در پشت درب مواجه شده و مشاهده کرده بود که طلاهای همسرش نیز سرقت شده است.
جهانبخش گفت: با حضور مأموران، صحنه و جسد بررسی و شیار عمیقی که منجر به خفگی مقتول شده بود، ملاحظه شد. طبق بررسی‌ها معلوم شد که قاتل درب خانه را زده و مقتول نیز درب حیاط را باز کرده و قاتل بدون اکراه وارد حیاط شده و بعد آن شوهرش وارد حیاط شده و با جسد زنش مواجه و هم‌زمان قاتل از درب حیاط خارج شده است.
وی افزود: با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان و کارشناسان زبده‌ پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته و استفاده از ابزار و امکانات فنی و آزمایشگاهی قاتل شناسایی و در کمتر از ۴۸ ساعت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به موضوع قتل به انگیزه‌ سرقت اعتراف کرد.
وی با تکذیب مطالب درج شده در فضای مجازی مبنی بر قطع دست فرد مقتول توسط قاتل در این پرونده، اضافه کرد: البته تحقیقات ادامه دارد و نتایج اعلام خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط