شنبه 14 مهر 1403 - 11:49

کد خبر 652075

شنبه 14 مهر 1403 - 08:19:24


ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با استقلال


ورزش 3/ژوزه مورایس و شاگردانش امیدوارند بتوانند صدر جدول را با پیروزی در اهواز از ملوان پس بگیرند.
مورایس خاطرات خوشی در آخرین مسابقات خود در اهواز دارد. آنها فصل گذشته در بازی جام حذفی برابر استقلال ملاثانی در تبریز به برتری رسیدند و آخرین مسابقه آنها مقابل استقلال خوزستان هم با برتری 3 بر 1 تمام شده است.
سپاهان در حال حاضر 13 امتیاز از 6 مسابقه دارد و ملوان با 14 امتیاز از 7 مسابقه در صدر جدول قرار دارد. طلایی پوشان اصفهانی با یک پیروزی دیگر می‌توانند بار دیگر بر صدر جدول تکیه بزنند و با تصاحب رتبه اول به تعطیلات فیفادی مهرماه بروند.
سپاهان در مصاف با استقلال تاجیکستان چند تغییر قابل توجه داشت که باید به نیمکت نشین شدن صالح حردانی، آریا یوسفی و رضا اسدی نسبت به بازی برابر تراکتور اشاره کرد.
به نظر می‌رسد مورایس تمایلی به تغییر ترکیب برنده نداشته باشد و با همان ترکیب برنده در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود تا خاطرات خوش بازی با استقلال تاجیکستان در فولادشهر زنده شود.
با این وصف پیام نیازمند همچنان مرد شماره یک سپاهان خواهد بود و جلوتر از او امین حزباوی و محمد دانشگر در قلب خط دفاعی بازی خواهند کرد. در پست دفاع چپ و راست هم به نظر می‌رسد فرصت به حنانوف و حسین گوردزی داده شود که البته مورایس تغییرات زیادی در این دو پست طی هفته‌های اخیر ایجاد کرده است.
در میانه میدان به نظر می‌رسد بار دیگر شاهد حضور دابو، کریمی و شکاری خواهیم بود. البته ابهام این پست حضور آریا یوسفی و انزونزی خواهد بود.
درنهایت در بخش تهاجمی شانس آقایی پور با درخشش در بازی قبلی و همینطور کامارا بیشتر خواهد بود تا در کنار محبی سه بازیکن هجومی تیم را در استادیوم غدیر تشکیل بدهند.
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال خوزستان: 
پیام نیازمند- حسین گودرزی، محمد دانشگر، محمدامین حزباوی، وحدت حنانوف، برایان دابو، محمد کریمی، رضا شکاری، جواد آقایی‌پور، محمدمهدی محبی و ابوبکر کامارا.
مصاف استقلال خوزستان و سپاهان از ساعت 19 در چارچوب هفته هفتم در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز‌ می‌شود و سپاهان در صورت پیروزی فارغ از نتایج سایر تیم‌ها صدرنشین به فیفادی مهرماه وارد می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط