شنبه 14 مهر 1403 - 14:46

کد خبر 652346

شنبه 14 مهر 1403 - 11:02:53


طارمی زوج گیراسی و هم‌تیمی گوندوگان و رافینیا!


ورزش 3/مطابق انتظار مهدی طارمی در جمع بازیکنان منتخب سایت معتبر هواسکورد قرار گرفته است.
نمایش طارمی در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل ستاره سرخ بلگراد استثنایی بود؛ او دو مرتبه هم تیمی‌هایش را در موقعیت مسلم گلزنی در وضعیت تک به تک با گلر حریف قرار داد و یک مرتبه هم از روی نقطه پنالتی برای آبی و مشکلی پوشان شهر میلان گلزنی کرد تا ستاره بی چون و چرای زمین لقب بگیرد.
طارمی که پس از اولین پیروزی اروپایی اینتر عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرده بود، حالا در تیم منتخب هو اسکورد که یکی از سایت‌های آماری معتبر به شمار می‌رود هم حضور دارد و نمره قابل توجه 8.93 را به خود اختصاص داده است.

البته همچنان نام طارمی پس از درخشش مقابل ستاره سرخ بلگراد شنیده خواهد شد و قرار است از میان او و سه بازیکن دیگر که آدِیمی، سیما و ولاهوویچ هستند یکی به عنوان بهترین بازیکن هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شود.
تیم فوتبال اینتر آماده دیدار برابر تورینو می‌شود و گمانه زنی ها از حضور فیکس تورام و مارتینز در ترکیب اصلی خبر می‌دهند. طارمی البته شانس رسیدن به ترکیب اصلی را هم دارد و با توجه به محبوبیتی فراوانی که میان هواداران پیدا کرده با حضور تعویضی در نیمه دوم برگ برنده نراتزوری در این فصل به حساب می‌آید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط