شنبه 14 مهر 1403 - 16:46

کد خبر 652698

شنبه 14 مهر 1403 - 14:40:54


راسل: اذیت شدم چون در آمریکا والیبال یک ورزش زنانه است!


ورزش 3/ستاره والیبال آمریکا بازیکن مورد علاقه خود در این رشته را معرفی کرد.
  آرون راسل یکی از بزرگترین ستاره‌های پلاس لیگا در این فصل است. این دریافت کننده قدرتی آمریکایی در این فصل به جمع آلورون سی ام سی وارتا زاویرچه پیوست و در مصاحبه با یک رسانه بین المللی در مورد اینکه والیبالیست مورد علاقه اش کیست صحبت کرد مصاحبه کرده است.
این واقعیت که در شرایط "عادی"، انتقال فردی مانند آرون راسل به عنوان بزرگترین "بمب" پنجره فصل پلاس لیگا مورد ستایش قرار می گیرد، نشان می دهد که پلاس لیگا چقدر قوی است. در مورد یکی از اسطوره های تیم ملی ایالات متحده صحبت می کنیم، یک والیبالیست که رزومه او شامل دو مدال برنز در بازی های المپیک و یک مدال نقره در مسابقات جهانی است، علاوه بر این، او برای بزرگترین باشگاه های ایتالیا نیز بازی کرده است.
راسل گفت: "من تا دبیرستان والیبال بازی نمی کردم، اما وقتی شروع کردم، دوست داشتم تمام مسابقات خارج از کشور را تماشا کنم. میخاییل وینیارسکی را به یاد دارم اما بازیکن مورد علاقه من بارتوش کورک بود، از کیفیت بازی تیم ملی لهستان هم بسیار خوشم می آمد."
راسل در  ادامه مصاحبه گفت: "می‌دانستم پلاس لیگا لهستان در کنار سری A، یکی از بهترین لیگ های جهان است، بنابراین رویای من این بود که بتوانم با بهترین بازیکنان بازی کنم و با حضور در زاویرچه به این رویا رسیدم."
او همچنین در این مصاحبه به طور گسترده از سال‌های اولیه زندگی حرفه‌ای خود یاد می‌کند که در ایالات متحده، او اغلب با اظهارنظرهای آزاردهنده از سوی مردم روبرو می‌شد زیرا والیبال در آمریکا یک "ورزش زنانه" محسوب می شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط