جمعه 30 شهریور 1403 - 02:10

کد خبر 65246

دوشنبه 01 خرداد 1402 - 19:08:00


عکس/ برگزاری جشن ازدواج ۴۰ زوج دانشجو در دانشگاه آیت‌الله بروجردی


سفیرافلاک/ همزمان با دهه کرامت، جشن ازدواج 40 زوج دانشجو در دانشگاه آیت‌اله بروجردی(ره) برگزار شد.

ترویج فرهنگ ازدواج آسان از مهمترین اهداف برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه است.

گرچه طی سال‌های اخیر تشریفات سبب شده تا ازدواج جوانان با مشکلات زیادی همراه باشد، اما جوانان می‌توانند با ساده گرفتن و دوری از چشم و همچشمی، برای یک زندگی پایدار و توام با آرامش برنامه‌ریزی نمایند.

دانشجویانی که در دوران دانشجویی، زندگی مشترک را تشکیل می‌دهند، در واقع سعی می‌کنند تا این سنت حسنه را در سن جوانی انجام دهند و همه باید برای فرهنگ‌سازی ازدواج آسان تلاش نمایند.

علی محمد رایگان، معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آیت‌اله بروجردی(ره) اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت، امروز جشن ازدواج ۴۰ زوج دانشجوی دانشگاه آیت‌اله بروجردی(ره) با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم برای زوج‌های دانشجویی برگزار شد که از مهر سال ۱۴۰۱ به بعد ثبت نام کرده‌اند و مراسم ازدواج دانشجویی برای سایر زوج‌ها نیز در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، در مرحله بعدی انجام می‌شود.

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آیت‌اله بروجردی(ره) تصریح کرد: برای زوج‌های دانشجو یک سفر مشهد اهدا شد و کارگاه ازدواج نیز برای این زوج‌ها در دانشگاه برگزار گردید.

رایگان بیان کرد: همچنین در کنار برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی، جشنی برای دانشجویانی که مادر شده و صاحب فرزند شده بودند در قالب طرح دُردانه، برگزار گردید که در این مراسم نیز ۲۰ نفر از دانشجویان مادر مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی در واقع قدمی برای ترویج ازدواج آسان است تا جوانان به دور از همه هزینه‌های اضافی بتوانند زندگی مشترک را آغاز نمایند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط