شنبه 14 مهر 1403 - 18:50

کد خبر 652681

شنبه 14 مهر 1403 - 15:32:00


تونل دوم حیران تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود


ایرنا/ استاندار اردبیل گفت: با توجه به انتخاب پیمانکار جدید برای پروژه تونل دوم حیران تلاش می‌شود تا ۲ ماه آینده این پروژه تکمیل و تردد در این مسیر برقرار شود.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در بازدید از مراحل اجرایی تونل دوم حیران در مسیر اردبیل - آستارا اظهار کرد: با توجه به اهمیت تونل دوم حیران در رفع مشکلات متعدد ترافیکی، در بازدید امروز تصمیمات لازم برای تسریع پروژه اتخاذ شد.
وی افزود: تکمیل این طرح خواسته اصلی مردم بوده و مقرر است تا ۱۵ روز آینده تاسیسات برق و روشنایی آن هم نصب شود تا در موعد مقرر این مسیر به روی خودروها گشوده شود.
استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای کانال و دیوار حائل تونل، گفت: با راه‌اندازی این مسیر، تردد و عبور مرور خودروها تسهیل شده و میزان تصادفات جاده‌ای هم کاهش خواهد یافت.
عاملی ادامه داد: لاینینگ اصلی تونل دوم حیران در مسیر اردبیل - آستارا به اتمام رسیده و در صورت تأمین اعتبار لازم و بهبود شرایط جوی، این تونل تا ۲ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به حجم تردد از مسیر اردبیل - آستارا به‌ویژه در روزهای پایانی هفته ترافیک سنگینی در ۲ طرف تونل ایجاد می‌شود که به منظور رفع این ترافیک احداث تونل دوم در دستور کار قرار گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط