یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 06:56

کد خبر 653331

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 02:40:21


حزب الله تلاش نظامیان اسرائیلی برای نفوذ مرزی را ناکام گذاشت


تسنیم/ حزب الله لبنان اعلام کرد که تلاش نظامیان صهیونیس برای نفوذ به مناطق مرزی لبنان را ناکام گذاشته است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تلاش یک گروه از نظامیان صهیونیستی را که قصد نفود به سمت منطقه «خلة شعیب» در شهرک «بلیدا» در منطقه مرزی لبنان را داشتند خنثی کرده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمد است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و نیز در دفاع از لبنان و مردم آن، نظامیان دشمن اسرائیلی را که قصد نفوذ به سمت منطقه «خلة شعیب» در بلیدا را داشتند،  ساعت 12:10 روز یکشنبه مورخ 6-10-2024 هدف حمله توپخانه ای خود قرار کردند که در پی آن مجبور به عقب نشینی شدند و تلفات قطعی در صفوف آنها  برجای گذاشت.

در همین ارتباط افسر میدانی در اتاق عملیات مقاومت اسلامی از کمین مقاومت در مسیر صهیونیست ها در منطقه عدیسه خبر داد و گفت: نیروی‌های دشمن که قصد نفوذ به این منطقه را داشتند ساعت 13 به یک نقطه کمین از پیش آماده شده بود رسیدند.

به گفته این منبع، با ندای «لبیک یا نصرالله» مجاهدین با مسلسل‌های سبک و سنگین خود به سمت نیروی دشمن که قصد نفوذ به این منطقه را داشتند تیراندازی کردند.

این منبع افزود: این کمین منجر به انفجار مین‌هایی شد که در اختیار نیروهای دشمن بود که هدف آن بمب گذاری ساختمان شهرداری عدیسه بود.

این منبع تاکید کرد: این کمین منجر به کشته یا زخمی شدن حدود 15 نظامی صهیونیست شد و فریاد و فغان آنها به وضوح بلند بود.

حزب الله لبنان بامداد امشب شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داد که در جریان آن مواضع نظامی و محل استقرار نظامیان صهیونیست هدف  حمله گرفته است.

حمله حزب الله به تحرکات نظامیان اسرائیل در مرکز نظامی «بیاض»

حزب الله لبنان در شانزدهمین بیانیه خود در روز شنبه اعلام کرد که مجاهدین مقاومت اسلامی تحرکات نظامیان دشمن صهیونیستی را در مرکز نظامی «بیاض بلیدا» هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند که مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرد.

حمله موشکی حزب الله به نظامیان اسرئیلی در مرکز نظامی «المناره »

حزب الله لبنان در بیانیه هفدهم روز شنبه خود از حمله موشکی جدید به تحرکات و محل استقرار نظامیان صهیونیست در مرکز نظامی المناره خبر داد.

حمله حزب الله به صهیونیست‌ها در حین تخلیه نظامیان خود

حزب الله لبنان در بیانیه بامداد روز یکشنبه خود اعلام کرد که نظامیان صهیونیست را که قصد تخلیه نظامیان کشته و مجروح خود در شهرک صهیونیست نشین المناره را داشتند هدف حمله موشکی خود قرار داده است.

مرکز نظامی المناره در شمال فلسطین اشغالی امشب برای چهارمین بار هدف حمله موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

انتهای پیام/

 





پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط