یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 11:53

کد خبر 653397

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 08:19:25


رویای نوجوان ایرانی برای شکست دادن غول‌های پینگ‌پنگ آسیا


ایسنا/پینگ‌پنگ باز نوجوان ایران گفت: خیلی تلاش کردم عضو تیم بزرگسالان شوم و دوست دارم با دو بازیکن خوب ژاپن و چین که الگوی من هستند، بازی کنم.
بنیامین فرجی پینگ‌پنگ باز نوجوان ایران درباره‌ی اولین تجربه حضور در مسابقات تنیس‌روی‌میز بزرگسالان آسیا بیان کرد: خیلی تلاش کردم به مسابقات بزرگسالان آسیا اعزام شوم و توانستم عضو تیم ملی باشم. از لحاظ ذهنی آماده هستم و ۱۰ روز است زیر نظر آقای لطف‌الله نسبی  تمرین می‌کنیم و اردوی خوبی  داشتیم و امیدوارم بهترین نتایج را رقم بزنیم.
او ادامه داد: تمام زندگی من پینگ‌پنگ است و شبانه‌روز در حال تلاش هستم تا پیشرفت کنم. امیدوارم روزی به سطحی برسم که باعث افتخار ایران شوم.
فرجی در پاسخ به این پرسش که در اولین تجربه بزرگسالان آسیا چه نتیجه‌ای می‌تواند او را راضی کند؟ تاکید کرد: در مسابقات تیمی اگر بتوانم جزو سه  تیم برتر مسابقات باشیم، خیلی خوب است و از لحاظ ذهنی به من و باقی نفرات کمک می‌کند. در انفرادی هم برای اولین بار شرکت می‌کنم که امیدوارم بتوانم جزو ۱۶ نفر برتر قرار بگیرم و سهمیه مسابقات جهانی را به دست آورم.
پینگ‌پنگ باز نوجوان ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه شکست کدام بازیکن مطرح آسیا برای او لذت‌بخش تر است؟ گفت: در مسابقات  قهرمانی آسیا دوست دارم با هاریموتو از ژاپن (رنکینگ ۹ جهان) و وانگ از چین (رنکینگ ۱ جهان) بازی کنم و اگر بتوانم آنها را شکست دهم معجزه اتفاق افتاده است. امیدوارم خوب بازی کنم و پا به پای حریفان بروم و دو گیم بگیرم و حتی شکست‌شان دهم. این باعث افتخار من است که بتوانم با الگوهایم مسابقه دهم و آنها را شکست دهم.
او در مورد اینکه فنی‌ترین بازیکن ایران از نظر او کیست؟ تاکید کرد: فنی‌ترین بازیکن ایران نوشاد عالمیان است. او یکی از بهترین و فنی‌ترین بازیکنان ایران و جهان است. امیرحسین هدایی هم تکنیک رالی و سرویس‌هایش خوب است. هدایی را در مسابقات انتخابی تیم ملی شکست دادم و افتخار بزرگی برای من است چون الگوی کودکی و حال حاضر من است. شکست او کار سختی بود. امیدوارم روزی با نوشاد عالمیان در مسابقات رسمی به رقابت بپردازم.
فرجی در مورد برنامه‌های خود برای آینده گفت:  مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان و المپیک ۲۰۲۸ را در پیش دارم و دنبال سهمیه هستم. در سال ۲۰۲۴ نیز قهرمانی بزرگسالان آسیا و قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان را در پیش دارم و امیدوارم در انفرادی مدال بگیرم و تاریخ سازی کنم. امیدوارم در سال ۲۰۲۵ در تورهای بین‌المللی بزرگسالان شرکت کنم و رنکینگ بزرگسالان خود را ارتقاء دهم.
او در پایان گفت: از آقای قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز  و احدی مکیف و لطف الله نسبی سرمربی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و روانشناس تیم ملی تشکر می‌کنم چون به من خیلی کمک می‌کنند. از خانواده‌ام تشکر ویژه دارم. امیدوارم بتوانم همه را رو سفید کنم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط