یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 11:01

کد خبر 653408

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 08:25:08


کمین مقاومت لبنان در «العدیسه»؛ هلاکت و زخمی شدن ۱۵صهیونیست


تسنیم/ اتاق عملیات مقاومت اسلامی از کمین مقاومت در مسیر صهیونیست‌ها در شهرک مرزی العدیسه در جنوب لبنان و هلاکت و زخمی شدن ۱۵ نظامیان صهیونیست در این عملیات خبر داد.

افسر میدانی در اتاق عملیات مقاومت اسلامی از کمین مقاومت در مسیر صهیونیست‌ها در شهرک مرزی العدیسه در جنوب لبنان خبر داد و گفت: نیروی‌های دشمن که قصد نفوذ به این منطقه را داشتند ساعت 13 به یک نقطه کمین از پیش آماده شده، رسیدند.

به گفته این منبع، با ندای «لبیک یا نصرالله» مجاهدین با مسلسل‌های سبک و سنگین خود به سمت نیروی دشمن که قصد نفوذ به این منطقه را داشتند تیراندازی کردند.

این منبع افزود: این کمین منجر به انفجار مین‌هایی شد که در اختیار نیروهای دشمن بود که هدف آن بمب گذاری ساختمان شهرداری العدیسه بود.

این منبع تاکید کرد: این کمین منجر به کشته یا زخمی شدن حدود 15 نظامی صهیونیست شد و فریاد و فغان آنها به وضوح بلند بود.

حزب الله لبنان بامداد امشب شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داد که در جریان آن مواضع نظامی و محل استقرار نظامیان صهیونیست هدف حمله گرفته است.

حزب الله لبنان همچنین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تلاش یک گروه از نظامیان صهیونیستی را که قصد نفود به سمت منطقه «خلة شعیب» در شهرک «بلیدا» در منطقه مرزی لبنان را داشتند خنثی کرده است.

مرکز نظامی «المناره» در شمال فلسطین اشغالی بامداد روز یکشنبه برای چهارمین بار هدف حمله موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط