یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 13:59

کد خبر 653552

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 09:45:02


کارواخال اعلام کرد: پارگی رباط و عمل جراحی!


ورزش 3/دنی کارواخال تایید کرد که مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی است و باید به زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
 رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در یک بازی حساس و تماشایی روبروی ویارئال به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد اما اتفاقی که در لحظات پایانی این بازی رخ داد، برد این تیم را تحت الشعاع قرار داد.
در حالی که فاصله چندانی تا به صدا درآمدن سوت پایان بازی باقی نمانده بود، کارواخال روی برخورد با یکی از بازیکنان حریف به شدت مصدوم شد و صدای فریاد و اشک‌های کاپیتان رئال مادرید نشان می‌داد که اتفاق بدی برای او رخ داده و احساس درد شدیدی دارد که باعث شد تمام بازیکنان این تیم خودشان را به سرعت به او برسانند.
بسیاری از منابع نزدیک به رختکن این تیم پس از پایان بازی اعلام کردند که شرایط این بازیکن چندان خوب نیست و به احتمال زیاد مصدومیت او بسیار جدی خواهد بود و باید مدتی طولانی را دور از میادین سپری کند و او ساعتی پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام این موضوع را تایید کرد.
کارواخال با انتشار تصویری از خود پس از این مصدومیت نوشت: «مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی تایید شده است و من باید عمل جراحی انجام دهم و چند ماهی دور از میادین باشم. از همین حالا بی‌صبرانه منتظر شروع روند درمانم و بازگشت مانند یک هیولا هستم. از همه شما به‌خاطر پیام‌هایتان سپاسگزارم، عشق شما را احساس می‌کنم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط