یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 14:50

کد خبر 653684

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 11:05:34


تصاویر واقعی ویوو X200 Pro Mini فاش شد؛ یک گوشی قدرتمند جمع‌وجور


ترنجی/ تنها چند روز تا معرفی سری ویوو ایکس ۲۰۰ فاصله داریم و طبق معمول، افشای اطلاعات در حال افزایش است. پس از افشای قیمت این تلفن های هوشمند، هم‌اکنون تصاویر واقعی جمع‌و‌جور‌ترین عضو این سری یعنی ویوو X200 Pro Mini به‌بیرون درز کرده است.

تصاویر واقعی ویوو X200 Pro Mini جزئیات طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند
ایکس ۲۰۰ پرو مینی یک عضو جدید و جالب بوده که به خانواده تلفن های هوشمند پرچمدار ویوو اضافه خواهد شد. با توجه به آنکه فروش گوشی های کامپکت در بازار با مشکل مواجه است، این تصمیم ویوو جالب به‌نظر می‌رسد. به‌عنوان مثال، اپل به‌دلیل فروش پایین، سری آیفون های مینی خود را به نفع مدل پلاس متوقف کرد. اما هنوز کاربرانی وجود دارند که از گوشی های جمع‌وجور استقبال می‌کنند و X200 Pro Mini احتمالاً برای آنان جذاب خواهد بود.


تصویر زنده Vivo X200 Pro Mini


تصویر واقعی Vivo X200 Pro Mini

در تصویر زنده زیر، می‌بینیم که این گوشی آینده ویوو طراحی کامپکتی داشته و یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل در قاب پشتی آن قابل‌مشاهده است. در تصاویر فاش شده، می‌توان برآمدگی جزیره دوربین را دید.


تصویر واقعی ویوو X200 پرو مینی

در قاب پشتی ویوو X200 Pro Mini سه لنز دوربین ،از جمله یک دوربین تله‌فوتو قابل‌مشاهده است. خطوط سفید بر روی فریم این تلفن هوشمند، فلزی بودن قاب آن را تایید می‌کند. درگاه USB Type-C و یک اسپیکر بر روی فریم پایینی دیده می‌شود. دوربین های این گوشی با همکاری زایس تیون شده‌اند.

مشخصات ویوو ایکس ۲۰۰ پرو مینی
گزارش های قبلی نشان داده‌اند که ویوو X200 پرو مینی نسخه کوچک‌تری از برادر بزرگ‌تر خود یعنی X200 پرو خواهد بود. این موضوع را می‌توان از نام تلفن هوشمند مذکور نیز متوجه شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی OLED با ویژگی های دستگاه های پرچمدار مانند رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO و وضوح 1.5K خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه همانند Vivo X200 و X200 Pro از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ برخوردار باشد.

سخت‌افزار دوربین X200 Pro Mini مشابه مدل Pro خواهد بود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی LYT-818 خواهد بود که اندازه 1/1.28 اینچی دارد. دوربین فوق‌عریض این دستگاه نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

انتظار داریم که سری ویوو X200 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ و رابط کاربری OriginOS 5 به دست کاربران برسد. انتظار می‌رود که این رابط کاربری یکپارچه‌سازی عمیق‌تری با هوش مصنوعی را ارائه کند.

با توجه به تصاویر واقعی فاش شده، نظر شما درباره ویوو X200 Pro Mini چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط