یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 16:08

کد خبر 653725

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 11:34:20


تقابل اورونوف-کنعانی در فیفادی منتفی شد


ورزش 3/با توجه به مصدومیت اورونوف و کنعانی در بازی چادرملو بعید است که آنها بتوانند در بازی ایران و ازبکستان در ترکیب اصلی قرار بگیرند.
 بازی با چادرملو از رقابت‌های لیگ برتر از جهت آسیب‌دیدگی برای پرسپولیس گران تمام شد.
اوستون اورونوف که برای بازی با چادرملو و پس از آن، همراهی تیم ملی کشورش بی‌تاب بود، در یک بدشانسی قبل از شروع بازی با درد از ناحیه پای راست مواجه شد. او نه تنها این مسابقه را از دست داد بلکه ممکن است بازی بعدی تیم ملی کشورش را هم از دست بدهد.
این موضوع در حال بررسی است و گروه پزشکی پرسپولیس بعد از انجام ام‌آر‌آی می‌تواند درباره آن نظر بدهد. آسیب‌دیدگی او از ناحیه کشاله پای مخالف نسبت به آسیب قبلی است. چنانچه تصویربرداری تشخیص اولیه را تایید کند.
اما دیگر آسیب‌دیده بازی، محمدحسین کنعانی‌زادگان بود. او هم در حالی از زمین خارج شد که می‌شد نگرانی را در چهره او دید. مدافع تیم ملی ایران هم برای ام‌آر‌آی اعزام شد تا وضعیت او دقیق‌تر بررسی شود.
این دو بازیکن در حالی دچار مصدومیت شدند که در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم‌های ملی خود باید در بازی ازبکستان-ایران از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به عنوان رقیب هم وارد میدان می‌شدند.
باید دید شرایط دقیق آنها بعد از اعلام نتیجه آزمایشات پزشکی چه خواهد بود و آیا آنها چهار روز دیگر به عنوان رقیب در عرصه ملی مقابل هم قرار خواهند گرفت یا خیر‌.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط