یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 16:04

کد خبر 653726

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 11:34:42


سیفی: روزهای خوب نساجی هم از راه می‌رسد


تسنیم/هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر با اشاره به توانایی‌های تیم تحت هدایت ساکت الهامی تأکید کرد، روزهای خوب این تیم نیز از راه خواهد رسید.
مرصاد سیفی درباره تساوی خانگی تیمش برابر ملوان بندر انزلی اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کردند، ولی متأسفم که در این بازی نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. شاید تیم ما در نیمه دوم تا حدودی عقب کشید، ولی در مجموع موقعیت‌های جدی نساجی نسبت به تیم حریف بیشتر بود و می‌توانستیم در این بازی سه امتیاز را بگیریم.
وی در مورد بحران نتیجه‌گیری در نساجی و اینکه آنها در هفت بازی گذشته بردی به دست نیاورده‌اند، تصریح کرد: تیم ما نسبت به فصل قبل با تغییراتی مواجه شد و فکر می‌کنم کمی به زمان نیاز داریم تا بازیکنان خارجی هم با تیم هماهنگ شوند. ما کادر فنی باتجربه و بازیکنان خوبی داریم و قطعاً روزهای خوب نساجی هم از راه می‌رسد. بازی با سپاهان فرصت خوبی است تا اولین برد را به دست بیاوریم و در واقع مقابل آنها در اصفهان محکوم به برد هستیم.
سیفی راجع به وضعیت خودش در نساجی یادآور شد: فصل گذشته 12 یا 13 بازی پشت سر هم برای نساجی انجام دادم، ولی مصدومیت از ناحیه شکم باعث شد تا جراحی کنم و در بازی‌های آخر فصل نیز به میدان رفتم. امسال هم در بازی با چادرملو، با تشخیص ساکت الهامی چند دقیقه بازی کردم که در سه بازی بعدی فیکس شدم. تمام هدفم این است که بهترین عملکرد را در این فصل داشته باشم و به تیمم کمکم کنم.
هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پایان با اشاره به ناراحتی و اعتراض هواداران نساجی در بازی روز جمعه، خاطر نشان کرد: آنها سرمایه‌های اصلی تیم هستند و وقتی نتیجه نگیریم حق دارند ناراحت باشند. به هواداران قول می‌دهیم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط