یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 15:57

کد خبر 653791

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 12:05:46


اشک مهاجم ویارئال به خاطر کارواخال درآمد


ورزش 3/یرمی پینو پس از بازی برای ملاقات با دنی کارواخال به رختکن رئال رفت و بسیار احساساتی شد.
 رئال مادرید و ویارئال شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی یکدیگر به میدان رفتند و این بازی با دو گلی که فدریکو والورده و وینسیوس جونیور به ثمر رساندند به سود تیم میزبان به پایان رسید تا سه امتیاز ارزشمند در خانه بماند.
اما اتفاق تلخی که در دقایق پایانی این بازی رخ داد باعث شد که شیرینی این پیروزی مهم برابر حریفی قدرتمند برای رئال بسیار کم شود. مصدومیت شدید و گریه و فریادهای کارواخال در زمین که نشان می‌داد وضعیتش وخیم است باعث شد که هواداران و بازیکنان رئال به شدت نگران شرایط او باشند.
این مصدومیت در اثر برخورد پای کاروخال با یرمی پینو رخ داد و رادیو کوپه اعلام کرده است که این بازیکن به شدت از اتفاقی که رخ داد ناراحت و منقلب شده بود و به همین دلیل پس از پایان این بازی تصمیم گرفت که به رختکن رئال مادرید برود و با مدافع این تیم دیدار کند و پس از مشاهده وضعیت او به شدت احساساتی شد و اشک ریخت
پینو همچنین ساعتی پس از پایان این بازی با انتشار تصویری از خودش در کنار کارواخال در صفحه‌اش در اینستاگرامش به این مصدومیت واکنش نشان داد و برای کاپیتان رئال مادرید آرزوی سلامتی کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط