یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 18:03

کد خبر 653979

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 13:40:08


کمک مالی مردم آذربایجان شرقی به ستم‌دیدگان لبنان، غزه و یمن


ایسنا/ معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: مردم این استان حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جنگ زدگان لبنان، غزه و یمن مساعدت کردند.

علی شهودی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر اظهار کرد: با استقرار ایستگاه‌های جمع آوری کمکهای مردمی به جنگ زدگان غزه، لبنان و یمن، مردم خداجوی و نوعدوست استان بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از طریق دستگاه‌های کارتخوان و بیش از ۲۰۰ میلیون ریال از طریق واریزی به صندوق‌ها و اقلام معیشتی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در اختیار ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر قرار دادند.
وی افزود: در این مدت در ۵۰ نقطه استان ایستگاه جمع آوری کمک‌های مردمی دایر بوده و جمعیت هلال احمر استان با بهره گیری از ۲۵۰ نفر از داوطلبان و کارمندان اقدام به جمع آوری کمک‌های مردم عزیز استان می‌کند.
وی در خصوص اقلام مورد نیاز برای نیازمندان غزه، لبنان و یمن گفت: پتو، چادر اسکان، زیر انداز، بالشت، انواع کنسروجات (ماهی، لوبیا، خوراک)، خرما، بیسکویت، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، پوشاک بچه گانه در سایزهای مختلف، شوینده و لوازم بهداشتی، نایلون روکش چادر، موتور برق، سیم برق، سرپیچ لامپ، طناب، سیم سیار و سرویس پخت و پز (قابلمه، تابه،...) از جمله لوازم مورد نیاز این مردم ستمدیده است.
وی تاکید کرد: در خصوص اقلام غذایی حداقل ۶ ماه زمان برای تاریخ مصرف باید باشد و درخصوص اقلام زیستی تمرکز بر اقلام نو و غیرمستعمل هست.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط