یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 18:55

کد خبر 654013

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 14:00:47


قنبری: بدشانسی دست از سر خیبر بر نمی‌دارد


تسنیم/وینگر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: از شروع لیگ با بدشانسی مواجه هستیم و امیدوارم این بدشانسی دست از سر ما بردارد.
مهرداد قنبری درباره تساوی بدون گل تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: ما با یکی از تیم‌های خوب لیگ بازی داشتیم و فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم که واقعاً قابل تحسین بود. در این بازی چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم و جریان بازی یکطرفه به سود ما بود. متأسفانه بدشانسی دست از سر تیم ما بر نمی‌دارد و در این مسابقه هم چند موقعیت صد درصد را هدر دادیم. از شروع لیگ در بازی‌هایی که شکست خوردیم واقعاً مستحق باخت نبودیم و امیدوارم این بدشانسی‌ها دیگر تمام شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد از لحاظ امتیازگیری عملکرد ضعیفی داشته‌اند، تأکید کرد: بله، ما تا الان خوب امتیاز نگرفتیم، ولی فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم و حق‌مان این بود که بیشتر امتیاز بگیریم. ما شرمنده هواداران هستیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در هفته‌های آینده از لحاظ امتیازگیری عملکردی بهتر داشته باشیم.
وینگر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مورد برکناری محمدرضا مهاجری و اینکه آیا فکر می‌کند تصمیم باشگاه خیبر برای تغییر و تحول در کادر فنی این تیم درست بوده است یا نه، یادآور شد: من بازیکن هستم و باید تابع تصمیم باشگاه باشم. در این زمینه مدیران خیبر می‌توانند بهتر نظر بدهند، به هر حال مهاجری هم برای تیم زحمت کشید و برای او آرزوی موفقیت دارم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط