یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 20:53

کد خبر 654359

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 18:40:25


دادستان کرمان: پاتوق‌های احتمالی مواد مخدر در اطراف مدارس پاکسازی شوند


ایرنا/ دادستان کرمان با تأکید بر ضرورت ایجاد امنیت برای مدارس و دانش‌آموزان، اعلام کرد: در صورت وجود پاتوق‌های توزیع مواد مخدر پیرامون مدارس ، این پاتوق‌ها باید جمع‌آوری و پاکسازی شوند.

مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان تأکید کرد: امنیت مدارس را باید بالا برد تا دانش‌آموزان در فضای امن و آرام تحصیل کنند و اگر پاتوق مواد مخدر در اطراف مدارس وجود دارند، باید جمع‌آوری شوند.
وی با اشاره به کودکان بازمانده از تحصیل ، گفت: اولویت همه کارها باید کودکان و فرزندان جمهوری اسلامی باشد. اگر سرمایه‌گذاری‌ها روی فرزندان باشد، آینده کشور ساخته خواهد شد.
بخشی با اشاره به تشریح قانون حمایت از خانواده، افزود: امنیت مدارس را باید بالا برد تا دانش آموزان در فضای امن و آرام تحصیل کنند و اگر پاتوق مواد مخدر در اطراف مدارس وجود دارد، جمع‌آوری شود.
دادستان کرمان بر لزوم ارتباط مدیران مدارس با روسای کلانتری‌های نزدیک مدرسه،تاکید کرد و گفت: طرحی برای تعامل و هم‌افزایی بین نیروی انتظامی و دادگستری اجرا کرده‌ایم و اگر مدیر مدرسه هم ارتباط برقرار کند، شاهد تشکیل مثلث هم افزایی بین این مجموعه‌ها خواهیم بود.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط