یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 17:05

کد خبر 654025

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 14:08:06


اراضی ملی در بهبهان به ارزش بیش از ۲۶ میلیارد ریال رفع تصرف شد


ایسنا/ رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۱۷۶ مترمربع این شهرستان به ارزش بیش از ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

میثم مصاحب، رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین‌خواری و فرهنگ‌سازی در این عرصه، اظهار کرد: طی گشت‌زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان بهبهان، مشاهده شد شخصی اراضی ملی به مساحت ۱۷۶ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده را به تصرف خود درآورده است که با اقدام به موقع نیروهای یگان، اراضی ملی از تصرف خارج و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره و خاطرنشان کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی است و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی واقع در شهرستان بهبهان اعلام کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط