یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 18:49

کد خبر 654207

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 16:24:59


هشدار جنبش النجباء عراق به رژیم صهیونیستی


ایرنا/ جنبش النجباء به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه حماقت با حمله به عراق هشدار داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «حسین الموسوی» عضو دفتر سیاسی جنبش النجباء در گفت‌وگو با شبکه قدس با اشاره به استفاده مقاومت عراق از یک پهپاد پیشرفته در حمله به سرزمین‌های اشغالی گفت: حمله اخیر آغاز جدیدی در برخورد با رژیم اشغالگر توسط مقاومت عراق از طریق سلاح جدید و روشی جدید متناسب با مقیاس توسعه جنگ است و ما توسعه حملات خود را بعید نمی‌دانیم.

وی با اشاره به تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: تهدیدهای آنها تازگی ندارد؛ چراکه با پیشرفت رویدادها، ما انتظار هر اتفاقی را داریم و رژیم اشغالگر هیچ ابزاری جز ترور و هدف قرار دادن تأسیسات در عراق ندارد.

الموسوی افزود: اگر این رژیم، عراق را هدف قرار دهد، جنگ، مسیر جدیدی را در پیش خواهد گرفت و منافع آمریکا و متحدانش زیر آتش رزمندگان مقاومت قرار خواهد گرفت.

مقاومت عراق در روزهای گذشته هدف های حساس و مهم را در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی و نیز بلندی های جولان در شمال، هدف قرار داده است.

در مهم‌ترین حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق که روز جمعه سیزدهم مهر به یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بلندی‌های اشغالی جولان انجام شد، ۲۵ نظامی این رژیم کشته و زخمی شدند.

این گروه پیشتر و در حملات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط