یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 20:51

کد خبر 654234

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 16:45:35


زیبایی فوتبال پرسپولیس در چاله‌های زمین گرفتار شد!


ورزش 3/پرسپولیس چهارمین میزبانی لیگ برتری خود را در ورزشگاه تختی تهران تجربه کرد و نتوانست آنطور که باید بازی دلخواهش را مقابل حریف نشان بدهد.
پرسپولیس در شرایطی موفق شد در هفته هفتم به پیروزی مقابل چادرملو اردکان دست پیدا کند که این تیم برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه تختی میزبانی می‌کرد. شرایط ورزشگاه آزادی و بازسازی آن باعث شده سرخ‌ها چهار میزبانی لیگ برتری خود را در چهار استادیوم مختلف یعنی امام خمینی اراک، سردار آزادگان قزوین، شهر قدس و تختی تهران برگزار کنند و عملا هیچ استادیومی برای پرسپولیس در این فصل حال و هوای خانه را نداشته است.
گاریدو نشان داده که علاقه‌مند به کارهای تاکتیکی متنوع، بازیسازی و حرکات ترکیبی برای رسیدن به گل است اما این تیم، مقابل پاختاکور و تا حد زیادی جلوی چادرملو در دو بازی گذشته نتوانسته ایده‌های تاکتیکی سرمربی را در زمین پیاده کند.

زیبایی‌های تفکرات و بازی دلخواه گاریدو در چاله‌های استادیوم‌های فرسوده و قدیمی تهران گم شده اما نکته مثبت برای مدافع عنوان قهرمانی، کنار گذاشتن بهانه‌ها در طول بازی و جنگیدن با وجود این شرایط است. البته بازی در چمن‌هایی مثل تختی تهران که سال‌ها از چرخه لیگ دور بوده و برنامه مدونی برای اصلاح چمن و بازسازی استادیوم صورت نگرفته، ریسک زیادی را برای بازیکنان در زمین ایجاد می‌کند.
روز گذشته حسین کنعانی و اوستون اورونوف دچار مصدومیت سختی شدند و از طرفی فرشاد فرجی و سروش رفیعی بعد از ضرب‌دیدگی از زمین بیرون رفتند. این شرایط سبب می‌شود بازیکنان نتوانند صد درصد توان خود را بگذارند و ریسک مصدومیت، آنها را از بازی آرمانی‌شان دور می‌کند.

چشم‌نوازترین بازی فصل پرسپولیس در روزی رقم خورد که سرخپوشان در ورزشگاه شاهزاده فیصل عبدالله جده به مصاف الاهلی رفتند و علی‌رغم شکست در آن بازی توانایی خود را در چمن مخملی جده نشان دادند و این موضوع باعث شد هواداران پرسپولیس به گاریدو خرده‌ای بابت شکست نگیرند.
با این حال خود گاریدو هم گفته که فعلا باید با شرایط کنار بیایند و هیچ چیز نباید پرسپولیس را از جاه‌طلبی برای کسب پیروزی باز دارد. با این حال تصور کنید که پرسپولیس یک ورزشگاه اختصاصی با چمنی مطلوب داشت! رویایی دور از دسترس که شاید شرایط فوق‌العاده‌ای را برای اسکواد پرستاره پرسپولیس این فصل رقم می‌زد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط