یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 20:59

کد خبر 654277

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 17:17:53


موتا: راضی نیستم، یووه نباید اینطور بازی کند


ورزش 3/تیاگو موتا از موقعیت‌سوزی‌های تیمش برابر کالیاری ناراضی بود و گفت باید زودتر گل دوم را می‌زدند تا حریف اعتماد به نفس پیدا نکند.
یوونتوس امروز در خانه و در دیداری که تا دقیقه 87 پیش بود برابر کالیاری متوقف شد و به تساوی 1-1 رضایت داد. یووه فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت که بهترینش در نیمه دوم توسط ولاهوویچ بود ولی با بی‌دقتی ضربه‌اش را بیرون زد.
تیاگو موتا در پایان بازی گفت: «راضی نیستم. در نیمه اول و پس از گل، ما بازی را مدیریت کردیم که این خوب نیست. ما باید به حمله ادامه دهیم. در نیمه دوم چند موقعیت گلزنی خوب ایجاد کردیم اما از آنها استفاده نکردیم. همیشه این احساس وجود داشت که کالیاری می‌تواند برگردد چون به گل دوم نمی‌رسیدیم. همه کارها را خودمان انجام دادیم و گل را خودمان به حریف تقدیم کردیم. ما با یک گل در ابتدای بازی پیش افتادیم که می‌توانست به ما اجازه دهد با تعادل بیشتری جلو برویم. با ناتوانی در گل کردن موقعیت‌ها، آنها کمی اعتماد به نفس پیدا کردند. سپس گل تساوی و اخراج آمد و بازی آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت.»

تیاگو موتا درباره اشتباه ولاهوویچ روی صحنه تک به تک گفت: «این اتفاق در فوتبال افتاده و خواهد افتاد، اما نکته این است که باید در بسیاری از جنبه‌های بازی بهتر شویم. تیم باید پیشرفت کند.»
تیاگو موتا در مورد پنالتی‌ای که داگلاس لوئیز داد نیز گفت: «داگلاس لوئیز؟ او باید به کار و تمرین ادامه دهد و هر بازی بهترین عملکردش را نشان بدهد. فوتبال همین است و در آینده شاهد چیزهای مثبتی خواهیم بود.»
تیاگو موتا در مورد ییلدیز و کوپماینرز گفت: «یلدیز؟ بله، می‌توانستم او را زودتر وارد زمین کنم اما ارزیابی‌های دیگری انجام دادم. او به خوبی وارد بازی شد اما باید کار را تمام می‌کردیم که موفق نشدیم. تعویض کوپماینرز به‌خاطر مصدومیتش بود. او درد داشت و باید ببینیم تست‌های پزشکی چه خواهند گفت.»
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط