یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 22:48

کد خبر 654441

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 20:30:32


گلایه دستیار خسرو حیدری از عملکرد نکونام


ورزش 3/دستیار خسرو حیدری در تیم امید استقلال نسبت به عدم استفاده از بازیکنان این تیم توسط جواد نکونام ابراز ناراحتی کرد.
در حاشیه دربی امیدها که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، نورمحمد، مربی تیم امید استقلال و دستیار خسرو حیدری در این تیم، صحبت‌هایی را درباره عدم حضور بازیکنان تیم خود در تیم بزرگسالان استقلال بر زبان آورد.
این مربی فوتبال پایه بعد از تساوی دربی امیدها گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و خوب هم شروع کردیم. هدف اول ما در این فصل بازیکن‌سازی بود که در این امر موفق بودیم، اما متأسفانه کادر فنی پیشین استقلال و در راس آن آقای نکونام از بازیکنان ما در بزرگسالان استفاده نکرد.

او ادامه داد: هدف دوم ما انجام یک بازی زیبا بود. پاس‌های زیادی در بازی امروز دادیم. موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و به تیم رقیب هم موقعیتی ندادیم. به نظرم حقمان پیروزی بود چون تیم رقیب حتی یک موقعیت صددرصد هم نداشت غیر از یک موقعیت که آن هم اشتباه مدافع خودمان بود و کلاً بازی مستقیم انجام می‌دادند.

مربی امیدهای استقلال با گلایه از مشکلات سخت‌افزاری این تیم بیان کرد: یک سری قول‌هایی به ما دادند که قرار است عملی شود. مقداری هم البسه برای بازیکنان تهیه شده است، اما از لحاظ مالی اتفاق برای بازیکنان نیفتاده است. قول دادند که در هفته جاری حقوق بازیکنان پرداخت شود و منتظریم ببینیم اتفاق می‌افتد یا نه. مگر ماشینی که روغن و بنزین ندارد راه می‌رود؟ بازیکنان باید یک تغذیه خوب داشته باشند. فقط می‌توانم بگویم درود بر شرفشان. بدون هیچ‌چیز تا دقیقه 90 دویدند.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط