دوشنبه 16 مهر 1403 - 00:54

کد خبر 654522

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 22:19:14


وینیسیوس غایب بزرگ برزیل در مقدماتی جام‌جهانی!


ورزش 3/جونیور به علت مصدومیت از ناحیه شانه، در لیست تیم ملی برزیل در بازی های مقدماتی جام جهانی غایب خواهد بود.وینیسیوس غایب بزرگ برزیل در مقدماتی جام‌جهانی!

در شب پیروزی ۲-۰ رئال مادرید در مقابل ویارئال در هفته نهم رقابت های لالیگا، وینیسیوس جونیور زننده گل دوم شاگردان کارلو آنچلوتی در دقایق پایانی به علت احساس درد از ناحیه شانه از زمین خارج شد و حسابی هواداران تیمش را نگران کرد.

صبح امروز باشگاه رئال مادرید علیرغم انتشار بیانیه‌ای درخصوص مصدومیت دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور، اشاره ای به مدت زمان دوری وینیسیوس از میادین نکرد اما اکثر رسانه های اسپانیایی خبر از دوری حدود دو تا سه هفته ای او از میادین دادند.

در همین راستا و در آستانه بازی های ملی، فدراسیون فوتبال برزیل نیز با انتشار بیانیه ای درخصوص وینیسیوس جونیور نوشت:" متاسفانه وینیسیوس جونیور به علت مصدومیت از ناحیه شانه در بازی رئال مادرید و ویارئال، قادر به همراهی تیم ملی در بازی های ملی اکتبر نخواهد بود و دیدار مقابل شیلی و پرو را از دست داد. به همین دلیل، آندرس پریرا وینگر فولهام انگلیس جایگزین او در لیست نفرات تیم ملی خواهد شد."

گفتنی است وینیسیوس چهارمین بازیکنی است که به علت مصدومیت از لیست تیم ملی برزیل در مسابقات پیش رو خط می‌خورد. پیش از او گلیسون برمر، آلیسون بکر و گیلرمه آرانا به ترتیب جای خود را به لوکاس پرالدو، وورتون و الکس تلس دادند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط