دوشنبه 16 مهر 1403 - 00:59

کد خبر 654540

یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 22:45:54


اعلام آمادگی بنیاد نخبگان برای پشتیبانی از رویداد ملی «سقاخونه»


ایسنا/ رئیس بنیاد نخبگان استان قم گفت: بنیاد نخبگان آمادگی کامل برای حمایت از این رویداد دارد و با طرح‌های مسئله‌محور و حمایتی به حل مسائل اجرایی کمک خواهد کرد.

سیدسعیدرضا منتظری، رئیس بنیاد نخبگان استان در دومین نشست خبری رویداد ملی ایده پردازی سقاخونه که امروز ۱۵ مهرماه در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با توجه به اهمیت گردشگری مذهبی، اظهار کرد: در راستای توجه به مسئله گردشگری مذهبی دانشکده‌ای تخصصی در دانشگاه تهران احداث شد تا به صورت علمی جدای از گردشگری دینی دنبال شود.

وی افزود: ایران در زمینه تربیت نخبگان، رتبه سوم را در جهان به خود اختصاص داده است، که این امر نشان دهنده توانمندی‌ها و استعدادهای برتر جوانان ایرانی است.

رئیس نخبگان استان قم با تاکید بر اینکه بنیاد نخبگان آمادگی پشتیبانی از رویداد ملی سقاخونه را دارد، اعلام کرد: طرح مسئله محور شهید بابایی، طرح‌های احمدی روشن و شهید بهشتی در بنیاد ملی نخبگان به منظور حل مسائل مختلف دستگاه‌های اجرایی با تشکیل هسته‌های مسئله محور طراحی شده و می‌توان به عنوان پشتیبان رویداد ملی ایده پردازی سقاخونه باشد.

منتظری در پایان تصریح کرد: حل مسائل با طی مسیر تیم سازی، تجاری سازی مناسب با استفاده از توانایی‌های جامعه نخبگان در قالب طرح‌های حمایتی بنیاد ملی نخبگان تسهیل می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط