دوشنبه 16 مهر 1403 - 14:52

کد خبر 655108

دوشنبه 16 مهر 1403 - 12:21:48


قایدی، قدوس، شهریار و سردار مستقیم در تاشکند!


ورزش 3/اخبار منتشره درخصوص شرکت نکردن قایدی در بازی با قطر صحت ندارند.
تیم ملی فوتبال ایران در فیفا دی کنونی، باید دو بازی از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را برابر ازبکستان و قطر برگزار کند. ملی پوشان ابتدا در تاشکند به مصاف ازبک‌ها می‌روند و سپس در مشهد از قهرمان آسیا پذیرایی خواهند کرد.
یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی که به اردو نیز فراخوانده شده، مهدی قایدی است. ستاره کلباء که این فصل نیز عملکرد درخشانی در ترکیب ببرها داشته، زننده تک گل پیروزی بخش ایران برابر امارات در دور قبلی این پیکارها بود و امیر قلعه‌نویی نیز که اعتماد ویژه‌ای به این بازیکن دارد، نام او را نیز در لیست تیم ملی قرار داده است.
با این حال، شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت مهدی قایدی در بازی تیم ملی ایران برابر قطر شنیده می‌شد. مشکلاتی که باعث شده بود او در دور قبلی و دوم مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ازبکستان، نتواند به تهران بیاید و در این مسابقه غایب بود.
اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد که شایعات مطرح شده درباره قایدی صحیح نیست و این بازیکن ابتدا به همراه سایر ملی پوشان شاغل در امارات راهی تاشکند می‌شود و سپس برای بازی با قطر نیز به همراه سایر ملی پوشان عازم ایران می‌شود و در دسترس کادرفنی خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط