دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:58

کد خبر 655236

دوشنبه 16 مهر 1403 - 13:56:24


انتقادات گسترده از امباپه پس از غیبت در تیم ملی فرانسه


طرفداری/حاشیه‌های حضور امباپه در رئال مادرید تمامی ندارد و اکنون نوبت به انتقادات از سوی هواداران تیم ملی فرانسه رسیده است.
کیلیان امباپه، کاپیتان تیم ملی فرانسه، روزهای بسیار سختی را می‌گذراند.
به نقل از رویترز ماجرا از آنجا شروع شد که امباپه از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و گفته می‌شد حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود. به همین دلیل دیدیه دشان او را از ترکیب تیم برای دو بازی آینده خارج کرد اما در کمال ناباوری پس از این اتفاق امباپه در دو بازی اخیر رئال مادرید حضور داشته است و همین باعث انتقادات گسترده در فرانسه از کاپیتان جدید تیم ملی شده است.
ماکسیم بوسیس، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، این قضیه را مبهم خواند و گفت:
 اگر بازیکن مصدوم است، هم برای باشگاه و هم برای تیم ملی نمی‌تواند بازی کند اما اینکه پس از عدم دعوت به تیم ملی در لیگ قهرمانان و لالیگا به میدان بروید قضیه را مبهم می‌کند. امباپه یک بازیکن خاص است همانند میشل پلاتینی که با وجود مصدومیت باز هم می‌خواستیم در تیم ملی حداقل روی نیمکت حضور داشته باشد.
با توجه به اینکه پس از خداحافظی گریزمان، امباپه کاپیتان تیم ملی است، انتظار می‌رفت او الگوی بهتری برای هواداران باشد. فابین بونه، سخنگوی گروه هواداران تیم ملی فرانسه، گفت: امباپه به عنوان کاپیتان باید برای همه‌ی تیم فرانسه چه بازیکن و چه هواداران الگو باشد، اما این اتفاق نیفتاده است. به نظر می‌رسد کاپیتان واقعی آنتوان گریزمان بود که دیگر در میان ما نیست.
نکته جالب این است که تعهد گریزمان به تیم ملی فرانسه هرگز مورد تردید قرار نگرفت زیرا مهاجم اتلتیکو مادرید بین سال‌های 2017 تا 2024 رکورد 84 بازی متوالی برای کشورش را ثبت کرد. اکیپ نیز در گزارشی به این موضوع پرداخته و در مورد امباپه نوشت:
  امباپه دارد به وجهه خودش آسیب می‌زند و مربی فرانسه را در وضعیتی سخت قرار می‌دهد.
کیلیان امباپه در تابستان امسال با قرادادی رایگان به رئال مادرید پیوست و به همین دلیل دلخوری بین او و هواداران پاری سن ژرمن به وجود آمد و پس از آن نیز عملکرد متوسط او در تیم رئال مادرید سبب ایجاد فشارهای گوناگون رسانه‌ها بر امباپه شد و اکنون نیز با انتقادات از سوی رسانه‌های فرانسوی روبه‌رو شده است. به نظر می‌رسد قهرمان سابق جام جهانی راه بسیار سختی را برای بیرون آمدن از میان این همه فشارها خواهد داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط