سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 17:43

کد خبر 656177

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 10:57:00


نصب پابند الکترونیکی بر پای ۶۰ سارق سابقه‌دار در قم


ایرنا/ فرمانده انتظامی استان قم گفت: نصب پابندهای الکترونیکی برای سارقانی که بیش از چهار فقره سرقت در سوابق آن‌ها موجود است در دستور کار پلیس استان قرار گرفته و تاکنون این پابندها برای ۶۰ نفر در مرحله اول نصب شده است و برای کاهش سرقت‌ها نیز چند برابر پیش‌بینی کرده‌ایم تا افراد دارای سابقه متعدد سرقت، تحت کنترل قرار گیرند.

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم ابراز کرد: در مرحله اول طرح، این ۶۰ نفر پابند گرفتند و رصدی در سامانه‌هایی که در اختیار داریم انجام می‌دهیم تا تمام سارقان بالای چهار فقره سرقت در استان قم دارای این پابندها شوند.
وی ادامه داد: اکثر سارقان در استان قم غیر بومی هستند و از همین تریبون به سارقان سابقه‌دار هشدار می‌دهیم یا سکونت خود را از این استان خارج کنند و یا اگر قصد ماندن دارند، پابند را روی پاهای آن‌ها نصب خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان قم در ادامه گفت: در ارتباط با رده دیگر سارقان، به کسانی که سه سابقه سرقت و کمتر دارند نیز توصیه می‌شود توبه کنند و از رفتار خود به عنوان مزاحم برای سایر آحاد جامعه دست برداشته و تغییر مسیر دهند و در غیر این صورت در مراحل بعدی این طرح مشمول نصب پابند بر روی پاها می‌شوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط