سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 17:48

کد خبر 656182

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 10:05:09


شناسایی هشت واحد صنفی متخلف در دره‌شهر طی بازدید سرزده تعزیرات


ایرنا/ مدیرکل تعزیزات حکومتی استان ایلام از شناسایی هشت واحد صنفی متخلف شهرستان دره شهر در جریان گشت و بازدید نظارتی به صورت سرزده خبر داد.

مسئولان دستگاه‌های نظارتی شهرستان دره‌شهر با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام و به همراه فرماندار، روز سه‌شنبه به صورت سرزده از بازار این شهر بازدید و از نزدیک فعالیت عرضه و فروش کالا و خدمات در بخش کالاهای اساسی، نوشت افزار و لوازم تحریر، کیف و کفش، میوه و تره‌بار را مورد ارزیابی قرار دادند.
سیدمهدی محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام در جریان این بازدید، اظهار کرد: نظارت‌های ویژه بر اماکن توزیعی و خدماتی و عمده‌ فروشان با توجه به شروع فصل جدید و آغاز سال تحصیلی مدارس و بررسی گزارشات مردمی در خصوص افزایش خودسرانه برخی اقلام مصرفی توسط عده‌ای از سودجویان در بازار، در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد.
محمدی ابراز کرد: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در کلیه شهرستان‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و با هر گونه گران‌فروشی و کم فروشی خودسرانه و بدون ضابطه برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به بازدید سرزده از بازار دره‌شهر، گفت: در جریان این گشت و بازدید نظارتی برای ۱۲ واحد صنفی اخطار صادر شد و همچنین هشت واحد متخلف شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: مقادیری کالای تاریخ‌ مصرف گذشته نیز در جریان این بازدید کشف که با حضور بازرسان شبکه بهداشت در محل معدوم شد.
محمدی خاطرنشان کرد: شهروندان ایلامی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بازار و واحدهای صنفی با شماره تلفن ۱۳۵ و یا سامانه الکترونیکی گزارشات خود را اعلام کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط