سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 17:42

کد خبر 656195

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 10:11:42


توضیح شرکت بهره‌برداری متروی تهران در خصوص اختلال در خط ۳


ایرنا/ شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد: حوالی ساعت هشت صبح سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه در ایستگاه شهرک شریعتی خط سه شاهد اختلال حدود ۱۵ دقیقه‌ای در حرکت قطارها بودیم.

به دلیل اختلال در حرکت قطارهای خط سه در ایستگاه مترو شهرک شریعتی شاهد تخلیه یک رام قطار بودیم که یکی از مسافران این موضوع را تایید کرد.
هادی زند، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این ارتباط اظهار کرد: ساعت ۷:۵۶ امروز قطاری که از مبدأ آزادگان به سمت قائم در حرکت بود به علت نقص فنی و رعایت ایمنی در ایستگاه شهرک شریعتی مجبور به تخلیه مسافران شد که این اقدام موجب ازدحام مسافر در این خط شد.
زند ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران خط سه، بیان کرد: به علت نقص فنی و لزوم رعایت مسائل ایمنی این قطار و توقف آن در ساعت مذکور، دقایقی اختلال تردد قطارها در این خط را داشتیم ولی از ساعت ۸:۰۴ اعزام منظم قطار در این خط از سر گرفته شده و در حال انجام است.
وی با اشاره به ازدحام مسافری پیش آمده در این خط افزود: با توجه به اینکه این نقص فنی قطار در ساعت پیک مسافری رخ داد، در ایستگاه‌های طول این خط با ازدحام جمعیت روبرو شدیم ولی از مسافران خواهشمندیم با سعه‌صدر در هنگام سوار شدن به قطار به ما کمک کنند تا سرویس‌دهی بدون تاخیر انجام شود.
به گفته زند، برای کاهش بار ترافیکی یک قطار خالی از مبدأ ایستگاه تئاتر شهر به سمت قائم اعزام شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط