چهارشنبه 18 مهر 1403 - 13:47

کد خبر 657283

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 09:53:07


روزهای سخت کین؛ باید به بازی انگلیس برسی!


ورزش 3/هری کین با تمام وجود در تلاش است که بتواند برای بازی تیم ملی انگلیس برابر یونان آماده شود.
هری کین فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا را با بایرن مونیخ بسیار خوب شروع کرد و توانست درخششی که در فصل گذشته در ترکیب این تیم داشت را بار دیگر تکرار کند و گل‌های بسیاری را تا به اینجا برای آنها به ثمر برساند.
اما مصدومیت او در چند روز گذشته باعث شده بود که تردیدهایی درباره احتمال حضور او در اردوی تیم ملی انگلیس در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر به وجود بیاید. با این حال، کادر پزشکی این تیم اعلام کرد که این بازیکن مشکلی برای همراهی آنها در دو دیدار پیش رو نخواهد داشت.
این ستاره انگلیسی که کاپیتان تیم ملی کشورش به حساب می‌آید حالا در اردوی تیم ملی در تلاش است تا بتواند هرچه زودتر به اوج آمادگی برگردد تا بتواند این تیم را در دیدار برابر یونان که پنجشنبه شب در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برگزار می‌شود همراهی کند.
رسانه‌های انگلیسی روز گذشته خبر داده بودند که کین در تمرینات سه‌شنبه تیم ملی انگلیس غایب بوده و این موضوع نگرانی بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشت اما به نظر می‌رسد که این بازیکن تمام تلاشش را به کار گرفته است تا بتواند برای حضور در ترکیب انگلیس در این دیدار آماده باشد و کار سختی را هم با توجه به فرصت کمی که در اختیار دارد پیش رو دارد و باید دید که آیا می‌تواند در تمرینات روز چهارشنبه این تیم حضور پیدا کند یا خیر.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط