چهارشنبه 18 مهر 1403 - 23:56

کد خبر 658087

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 21:29:54


با مصدومیت وینیسیوس توازن در تیم برزیل برقرار شد!


ورزش 3/تیم ملی برزیل در نهمین بازی خود در مقدماتی جام جهانی، بامداد جمعه مهمان شیلی بحران زده خواهد بود. دوریوال جونیور در کنفرانس خبری پیش از این بازی از اهمیت بالای کسب سه امتیاز مقابل میزبانش سخن گفت و این بازی را فرصتی برای شروع دوباره برزیل که در پنج بازی اخیر تنها یک برد به‌دست آورده قلمداد کرد.
جونیور ضمن تمجید از شیلی، با شاگردانش هشدار داد که نباید به نتایج اخیر حریف نگاه کنند و آنها را دست کم بگیرند. سرمربی برزیل در این مورد گرفت: "اگرچه شیلی در رتبه ماقبل پایانی گروه قرار دارد اما هرگز حریف دست و پا بسته‌ای برای برزیل به حساب نمی‌آیند. این را در مصاف‌های قبلی که مقابل ما داشتند کاملا ثابت کردند. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و هر دو تیم شیلی و پرو برای صعود به جام جهانی شانس دارند. بنابراین می‌دانیم که آنها با تمام قوا برابر ما حاضر خواهند شد و البته حمایت هوادارانشان را هم دارند.
ما هم به خوبی برای این دیدار آماده شدیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. می‌خواهیم با برد در این بازی، به روزهای خوب برگردیم و در پی این هستیم که هرچه زودتر صعود به جام جهانی را قطعی کنیم."

سپس‌ از جونیور درمورد نفرات احتمالی خط حمله برزیل مقابل شیلی و علی‌الخصوص احتمال حضور رافینیا در این بازی پرسیده شد که او پاسخ داد: "رافینیا بازیکنی است که اگرچه در جناحین بسیار خوب بازی می‌کند اما می‌تواند در میانه زمین نیز به خوبی بدرخشد و عملکرد مثمرثمر از خود نشان دهد. او در کوپا آمه‌ریکا نیز در کنار اندریک بسیار درخشان ظاهر شد. می‌خواهیم همانند تیم باشگاهی، از درخشش او در میانه میدان بهره‌مند شویم."
وینیسیوس جونیور به علت مصدومیت از ناحیه شانه در آخرین بازی رئال مادرید، به تیم ملی کشورش دعوت نشد. جونیور درمورد جانشین احتمالی او در بازی فردا افزود: "از آنجایی که تعداد مهاجمان ما در حال حاضر بیشتر از هافبک‌ها بود، ترجیح دادیم آندرس پریرا را به جای وینیسیوس دعوت کنیم تا توازن بهتری برقرار شود. همه مهاجمان در تمرینات بسیار آماده بوده‌اند و نشان دادند می‌توانند از ابتدا در زمین حاضر شوند. احتمالا در بازی مقابل شیلی، رودریگو به جای وینیسیوس از ابتدا به میدان برود."


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط