پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 01:51

کد خبر 658185

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 23:41:25


برای جهانبخش تاشکند جنواست!


ورزش 3/کاپیتان تیم ملی ایران به دنبال اثبات توانایی خود در دیدار حساس با ازبکستان است.برای جهانبخش تاشکند جنواست! 

علیرضا جهانبخش برای دومین اردوی متوالی تیم ملی ایران در شرایط متفاوتی بین شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور دارد و بدون اینکه در باشگاهی عضویت داشته باشد، مشغول تمرین است و با انگیزه زیادی کارش را انجام می‌دهد تا بتواند ملی پوشان را در مرحله مقدماتی جام جهانی همراهی کند.

کاپیتان تیم ملی در اردوی قبلی نیز که باشگاهی نداشت و قراردادش با فاینورد تمدید نشده بود، در هر دو مسابقه آغازین ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل قرقیزستان و امارات در ترکیب قرار گرفت و به طور کامل در زمین بود که پیش‌بینی می‌شود فردا هم برابر ازبکستان چنین اتفاقی رقم بخورد.

جهانبخش که بحث انتقالش به جنوا به طور جدی مطرح است و گفته می‌شود پس از درخشش در فیفادی راهی باشگاهی ایتالیایی خواهد شد، فعلا در تاشکند حضور دارد و تمام تمرکزش را روی موفقیت تیم ملی ایران مقابل ازبکستان گذاشته است.

شماره هفت تیم ملی در سه تقابل آخر ایران مقابل ازبکستان، فقط در یک مسابقه حضور داشت که آخرین بازی او برابر این تیم، در خردادماه امسال بود و با نمایش درخشانی همراه شد ولی حملات او و ایجاد موقعیت‌هایش گلی به همراه نداشت، اما امیدوار است فردا در تاشکند فرصت‌های او منجر به گل شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط