پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 12:52

کد خبر 658307

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 08:38:21


یووه آماده فسخ با پوگبا


ورزش 3/مائوریتزیو اسکاناوینو، مدیر اجرایی یوونتوس، مذاکره با ایجنت‌های پل پوگبا برای فسخ قرارداد این بازیکن را تایید کرد.
پس از حکم دادگاه حکمیت ورزش که محرومیت او به دنبال مثبت شدن مواد دوپینگی را کاهش داد، پل پوگبا می‌تواند از ژانویه تمریناتش را آغاز کند و از مارس هم می‌تواند در مسابقات رسمی شرکت کند.
محرومیت بازیکن فرانسوی که پس از تست دوپینگ پس از بازی اودینزه-یوونتوس در 20 آگوست 2023 مثبت شد، از 4 سال به 18 ماه کاهش یافته است.
پس‌ از کاهش محرومیت پوگبا، اخباری مبنی بر این منتشر شد که ایجنت این بازیکن با مدیران باشگاه وارد مذاکره شده و مائوریتزیو اسکاناوینو اکنون وضعیت آینده این بازیکن فرانسوی را بررسی می‌‌کند.
مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس در گفت‌وگو با اسکای در مورد سناریوهای مربوط به کاهش محرومیت این بازیکن صحبت کرد که به هافبک فرانسوی اجازه می‌دهد تا چند ماه دیگر به مستطیل سبز بازگردد.
اسکاناوینو گفت: "ما با ایجنت‌های او صحبت می‌کنیم. پوگبا بازیکن بزرگی است و مطمئناً هنوز هم می‌تواند بازی کند. او دو سال است که به دلیل مصدومیت و محرومیت بازی نکرده است. همه این‌ها عناصری هستند که باید ارزیابی شوند. با این حال تأیید می‌کنم که در حال صحبت با ایجنت‌های این بازیکن هستیم."
صحبت‌های مدیر یوونتوس تایید می‌کند که آن‌ها آماده فسخ قرارداد با پوگبا هستند تا این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد مقصد جدید خود را انتخاب کند. شایعات زیادی وجود دارد که او شاید باشگاه مارسی را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط