پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 12:52

کد خبر 658317

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 08:45:39


آغاز پایش مصرف گاز ادارات و ویلاهای خالی از سکنه در مازندران


فارس/ مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: پایش مصرف گاز در ادارات و ویلاهای خالی از سکنه به‌منظور رعایت الگوی مصرف از یکم آبان‌ماه در مازندران آغاز می‌شود.

قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرد سال لازم است صنایع، واحدهای گلخانه، مرغداری و سایر به فکر تأمین و ذخیره سوخت دوم باشند.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما پایداری گاز بخش خانگی است، افزود: ۸۳ تا ۸۵ درصد مصرف گاز در مازندران در بخش خانگی است و تمامی تلاش ما در این بخش است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اضافه کرد: ۶۰ هزار مشترک در بخش خانگی و ۳۰۰ مشترک در بخش صنعتی نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: به طور حتم نیاز به گاز بیشتری داریم که مستلزم بحث صرفه‌جویی و مدیریت مصرف است.

مایلی رستمی ادامه داد: در صورت افزایش مصرف گاز مجبور به محدودکردن گاز در بخش صنایع هستیم به همین دلیل به واحدهای صنعتی و سایر تأکید کردیم به سمت سوخت دوم سوق یابند.

وی گفت: طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی باهدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف از یکم آبان‌ماه آغاز می‌شود و در این زمینه گاز اماکن پرمصرف قطع می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط