پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 13:49

کد خبر 658417

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 09:58:50


منچستریونایتد در حال آماده‌سازی مسی کوچک!


ورزش 3/جوزف جونیور گابریل ملقب به مسی کوچک، ستاره ۱۴ ساله منچستریونایتد به تیم زیر ۱۸ ساله‌های باشگاه اضافه شد.
باشگاه منچستریونایتد در اقدامی جالب توجه، یک استعداد ۱۴ ساله را به علت مهارت‌های فوق‌العاده فردی به تیم زیر ۱۸ ساله‌های باشگاه اضافه کرد.
طبق گزارش روزنامه سان، نام این بازیکن جوزف جونیور گابریل است که فصل گذشته با وجود ۱۳ سال سن در تیم ۱۶ ساله‌های منچستریونایتد به میدان رفته بود.
جالب آنکه این بازیکن، سال ۲۰۲۱ و همزمان با پیوستن پسر کریستیانو رونالدو به تیم‌های پایه منچستریونایتد راهی این تیم شد. این بازیکن ۱۴ ساله را به دلیل توانایی‌های خارق‌العاده‌اش شبیه به لیونل مسی می‌دانند و به همین دلیل در انگلیس به او لقب "مسی‌کوچک" را داده‌اند.
گابریل در تمرینات پیش فصل و به همراه تیم ۱۴ ساله‌های منچستریونایتد در اردوی هنگ‌کنگ، موفق به ثبت دو گل و دو پاس گل شد و جایزه بهترین بازیکن مسابقات را از دیمیتار برباتوف دریافت کرد.
در همین راستا،‌ روزنامه دیلی میل نیز اشاره کرد که اضافه شدن گابریل به تیم زیر ۱۸ سال، پیشرفت به‌سزایی به "مسی کوچک" خواهد کرد و او را به چالشی جدی می‌کشاند تا هرچه زودتر آماده حضور در تیم اصلی منچستریونایتد شود.
ضمن آنکه این بازیکن جوان از جالا با شرکت نایک قرارداد امضا کرده و همچنین رفاقت صمیمی‌ای با لامینه یامال و پسر کریستیانو رونالدو دارد‌.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط