پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 14:56

کد خبر 658481

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 10:50:02


تا شش ماه دیگر در آرسنال هیولا می‌شوم!


ورزش 3/ریکاردو کالافیوری از حضورش در آرسنال بسیار راضی است و به دنبال پیشرفت در این تیم است.
درخشش خیره‌کننده کالافیوری در ترکیب بولونیا در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا باعث شد که او به اردوی تیم ملی این کشور برای حضور در رقابت‌های جام ملت اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود و عملکرد بسیار خوبش در این مسابقات هم توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را جلب کرد.
رقابتی جدی برای به خدمت گرفتن این بازیکن بین چند باشگاه شکل گرفت و در نهایت این آرسنال بود که موفق شد رقیبانی مانند یوونتوس را شکست دهد و این بازیکن را به امارات و لیگ برتر انگلیس منتقل کند و به نظر می‌رسد که او از شرایطی که در این تیم دارد بسیار راضی و خوشحال است.
کالافیوری در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره وضعیتش در لندن اظهار داشت:« همه چیز در آرسنال برای من خیلی خوب پیش رفته است. به شما قول می‌دهم که در شش ماه آینده بهتر هم خواهم شد و تبدیل به بازیکنی قدرتمند می‌شوم، همه شما شاهد این اتفاق در آرسنال خواهید بود.
زندگی من با حضورم در آرسنال و با پیوستن به این باشگاه تغییر کرده است. من می‌توانم بار مسئولیتی که روی شانه دارم را به خوبی احساس کنم. این مسئولیت را دوست دارم. وقتی همه انتظارات زیادی از من دارند و منتظر هستند که کارهای بسیاری انجام دهم برایم بسیار لذتبخش است و تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط