پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 22:54

کد خبر 658987

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 18:55:37


وزیر دادگستری در سفر به خمینی‌شهر ۳۴ زندانی را آزاد کرد


مهر/ وزیر دادگستری در سفر یک روزه خود به خمینی‌شهر اصفهان و بازدید از زندان این شهر، دستور آزادی ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد را صادر کرد.

امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری به همراه مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه، نماینده و رئیس مجمع نمایندگان استان، فرماندار، معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مدیرکل امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور و هیئت همراه ظهر پنجشنبه با حضور در زندان خمینی‌شهر از این مرکز بازدید و با حضور در بخش‌های مختلف ازجمله محل اسکان مددجویان با آنان گفتگو کردند.

وزیر دادگستری به‌شکل صمیمی مشکلات قضائی و جزئیات پرونده‌های مددجویان را شنید و دستورات لازم را نیز صادر کرد.

در همین راستا، پرونده قضائی جمع زیادی از مددجویان توسط رئیس زندان و مددکاران حاضر تشریح و حل‌وفصل هرچه سریع‌تر آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و ۳۴ نفر از زندانیان با جرایم غیر مؤثر با تصویب شورای طبقه بندی و موافقت دادستان خمینی شهر، از مرخصی پایان حبس بهرمند شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وزیر دادگستری در سفر به خمینی‌شهر ۳۴ زندانی را آزاد کرد

وزیر دادگستری پیش از بازدید از زندان خمینی‌شهر در امامزاده سید محمد (علیه السلام) حضور یافت. همچنین بازدید از ساختمان جدید و در حال ساخت اداره ثبت اسناد و بازدید از اداره تعزیرات شهرستان (باتوجه به نداشتن اداره و اجاره‌ای بودن مکان موجود) از برنامه‌های وزیر دادگستری در سفر به خمینی شهر بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط