پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 22:55

کد خبر 659060

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 20:39:04


اطفای آتش‌سوزی مهیب یک انبار در سی‌متری اهواز


ایسنا/ مدیر اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای آتش‌سوزی مهیب انبار پلاسکو در خیابان سی‌متری بدون صدمات جانی خبر داد.

مریم شهریاری، مدیر اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۵:۲ امروز انبار یک پلاسکو در خیابان سی‌متری بین امام و نادری نبش شمشیری طعمه حریق شد.

وی افزود: با اعلام وقوع آتش‌سوزی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی، گروه عملیاتی برای مهار آتش با هفت دستگاه خودروی اطفای حریق، یک تانکر آب، یک خودروی پیشرو و ۲۷ نیرو عازم محل حادثه شدند.

شهریاری خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در کمتر از دو دقیقه با حضور در محل حادثه با آتش‌سوزی مهیبی روبه‌رو شدند و بلافاصله گروهی از نیروها با قرار گرفتن در طبقه بالا و اطراف انبار عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به شدت حرارت و دود غلیظ حاصل از حریق افزود: آتش‌نشانان با رعایت نکات ایمنی و پس از ایمن‌سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات اطفایی اقدام به مهار آتش و در کمترین زمان ممکن حریق را به طور کامل مهار کردند و مانع از سرایت آتش به اطراف و بروز خسارت سنگین‌تر شدند.

وی به بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه دردست بررسی است، گفت: خوشبختانه این آتش سوزی هیچ گونه صدمات جانی نداشت و آتش‌نشانان پس از لکه‌گیری محل حادثه به عملیات خود در ساعت ۱۶:۱۳ دقیقه پایان دادند.  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط