جمعه 20 مهر 1403 - 15:54

کد خبر 659531

جمعه 20 مهر 1403 - 13:53:06


داور جنجالی تهدید به مرگ شد


مهر/ قضاوت دیدار تیم های ملی فوتبال بحرین و اندونزی در دور سوم انتخابی جام جهانی با حواشی زیادی مواجه شد و هواداران تیم فوتبال اندونزی داور بازی را در اینستاگرام به مرگ تهدید کردند.
در جریان دیدار تیم‌های ملی فوتبال بحرین و اندونزی در دور سوم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که پنجشنبه نوزدهم مهر به میزبانی بحرین برگزار شد در حالی که بازی تا آخرین ثانیه‌های بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود اندونزی در جریان بود بحرینی‌ها موفق شدند در ثانیه‌های پایانی بازی گل تساوی را به ثمر برسانند و از یک شکست خانگی فرار کنند.
این اتفاق موجب شد حواشی زیادی در خصوص این مسابقه به وجود بیاید و هواداران اندونزی به شدت به قضاوت «احمد الکاف» در این بازی معترض بودند.
در شرایطی که داور ۶ دقیقه زمان اضافه را برای این دیدار اعلام کرده بود، بازی تا دقیقه ۹۹ ادامه پیدا کرد و در همین لحظه اندونزی گل تساوی را دریافت کرد تا یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را از دست بدهد.
به دنبال این مساله، موجی از خشم در میان هواداران اندوزی نسبت به این داور عمانی به وجود آمد و به صفحه شخصی او در اینستاگرام و صفحه فدراسیون فوتبال عمان هجوم بردند و حتی وی را به مرگ تهدید کردند تا جایی که پس از چند ساعت، تعداد کامنت ها به بیش از ۳۰ هزار رسید و وی مجبور شد صفحه خود را از دسترس خارج کند.
این داور عمانی همواره به واسطه اشتباهات عجیب خود مورد انتقاد قرار گرفته است و پیش از این هم برای تیم‌های ملی ایران، استقلال و پرسپولیس تصمیماتی جنجالی داشته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط