جمعه 20 مهر 1403 - 17:00

کد خبر 659555

جمعه 20 مهر 1403 - 14:16:44


جانشین مدیر معروف سیتی مشخص شد


ورزش 3/ باشگاه منچسترسیتی برای جانشینی تکسیکی بریگستاین با هوگو ویانا، مدیر ورزشی فعلی اسپورتینگ، به توافق رسید.
  باشگاه منچسترسیتی در چند روز گذشته با حواشی بسیاری به دلیل تصمیم تکسیکی بریگستاین برای ترک این باشگاه روبرو شده بود. او که برای مدتی طولانی مدیر ورزشی سیتی بود، یکی از دلایل و عوامل اصلی موفقیت این تیم شناخته می‌شد و جدایی او باعث نگرانی بسیاری از هواداران این تیم شده بود.
رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر از تلاش مدیران باشگاه منچسترسیتی برای انتخاب مدیر جدید خبر داده بودند و حالا اتلتیک و همچنین فابریتزیو رومانو خبر داده‌اند که هوگو ویانا که در حال حاضر مدیر ورزشی باشگاه اسپورتینگ لیسبون است با مدیران سیتی به توافق رسیده و آماده است تا به زودی جانشین بریگستاین شود.
هرچند هیچ یک از طرفین هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند اما انتظار می‌رود که انتخاب ویانا به عنوان مدیر ورزشی جدید منچسترسیتی در اواسط هفته آینده به صورت رسمی اعلام شود. او در طول دوران حضورش در اسپورتینگ از سال ۲۰۱۸ توانست نقل و انتقالات مهم و درخشانی برای بازیکنانی مانند برونو فرناندز، مانوئل اوگارته و پدرو پورو را رقم بزند و سیتی امیدوار است که بتواند از توانایی‌های او استفاده کند.
او پیش از این سابقه حضور در فوتبال انگلیس به عنوان بازیکن را داشته و در باشگاه نیوکسل توپ زده است. ویانا در سن ۳۳ سالگی در سال ۲۰۱۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و بلافاصله وارد عرصه مدیریتی در ورزش شد و حالا آماده است تا یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های زندگی حرفه‌ای خود را به دست آورد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط