جمعه 20 مهر 1403 - 16:52

کد خبر 659563

جمعه 20 مهر 1403 - 14:31:25


اتهام عجیب؛ ناراحتی اینتر و اینزاگی از اسپالتی!


ورزش 3/سیمونه اینزاگی و مدیران اینتر به شدت از اظهارات مطرح شده توسط لوچانو اسپالتی ناراحت و عصبانی هستند.
 بازداشت چند نفر از هواداران سرشناس و متعصب تیم اینتر در چند روز اخیر حواشی بسیاری را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم هم به همراه داشته و صحبت‌هایی درباره رابطه آنها با این افراد و دیدارها و مکالماتی که با آنها داشته‌اند را مطرح کرده است که برای آنها چندان خوشایند نیست.
اسپالتی در آستانه بازی تیم ملی ایتالیا برابر تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به Rai Sport گفت:« هرگز پیش نیامده است که کسی برای چنین مسائلی با من تماس بگیرد. این خبر بسیار من را غافلگیر کرد چون شما نمی‌دانید که رابطه آنها پیش از این به چه شکل بوده است. اگر کسی با شما تماس بگیرد و شما او را نشناسید، هرگز کاری با او نخواهید داشت و حرفی با او نمی‌زد. من جواب شماره‌های ناشناس را هم می‌دهم اما هروقت هم بخواهم تلفن را قطع خواهم کرد.»
این صحبت‌ها در واقع کنایه به شایعات درباره مکالمه اینزاگی با چند نفر از این افراد که به اتهام عضویت در گروه‌های مافیایی بازداشت شده‌اند بود و این در حالی است که سرمربی اینتر چند روز قبل به عنوان شاهد به دادگاه فراخوانده شد و هیچ اتهامی متوجه او نیست و به همین دلیل این سوالات باعث ناراحتی شدید او و مدیران اینتر شده است.
آنها از این که سرمربی تیم ملی ایتالیا تصمیم گرفته است در این بازه زمانی چنین اظهاراتی را علیه اینزاگی مطرح کند متعجب و ناراحت هستند و منتظر تماسی از سوی او برای بهبود شرایط بودند که چنین اتفاقی تا به حال رخ نداده است. اینتر قصد ندارد به صورت رسمی به این موضوع واکنش نشان دهد اما آماده دفاع و حمایت از اینزاگی خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط