شنبه 31 شهریور 1403 - 09:16

کد خبر 6606

سه‌شنبه 08 فروردین 1402 - 20:11:00


جوی بارتون: رونی چندین و چند سطح از هری کین بالاتر است


طرفداری/جوی بارتون مدعی شده است که وین رونی و سه مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس، از هری کین بهتر هستند. 
به گزارش سان، مهاجم تاتنهام با گلزنی مقابل ایتالیا و اوکراین، شمار گل‌های ملی خود طی ۸۲ بازی را به عدد ۵۵ رساند. این باعث شد او به عنوان بهترین گلزن تاریخ انگلیس، بالاتر از رونی قرار بگیرد که طی ۱۲۰ بازی، ۵۳ گل ملی زده بود. در روزهای اخیر مبحثی بین فوتبال‌دوستان به راه افتاده است که کدامیک از این بازیکنان در دوران اوج خود، بازیکن بهتری بوده‌اند. بارتون در واکنش به این موضوع، در توییتر نوشت:مردم وین رونی و هری کین را با یکدیگر مقایسه می‌کنند؟ رونی در استراتوسفر۱ کاملا متفاوتی حضور دارد. چندین و چند سطح بالاتر.
بارتون در ادامه ذکر کرد که کین به لطف گلزنی مقابل حریفانی چون سن مارینو، آندورا و لیتوانی رکوردش را بهبود بخشیده است. سرمربی بریستول سیتی حتی از این هم فراتر رفت و با اشاره به این که ۱۸ گل کین از روی نقطه پنالتی بوده است، مدعی شد که او فقط «در ۴ بازی سطح بالا» گلزنی کرده است. البته نباید از یاد برد که رونی هم سابقه گلزنی مقابل تیم‌هایی همانند استونی، لیختن اشتاین و بلاروس را در کارنامه دارد. 
بارتون در انتها گفت که سه مهاجم پیشین انگلیس، بهتر از کین کار کرده‌اند. 
برای کاری که هری کین انجام داده است، احترام قائلم ولی بیایید درباره رکورد گلزنی با آرامش صحبت کنیم. مایکل اوون، آلن شیرر و گری لینکر، همگی به عنوان یک مهاجم هدف، چندین سال نوری جلوتر هستند. رونی فقط بازیکن بهتری است؛ آخرین ملی‌پوش انگلیسی در کلاس جهانی. 
گفتنی است که اوون در ۸۹ بازی ۴۰ بار، لینکر در ۸۰ بازی ۴۸ بار و شیرر طی ۶۳ بازی، ۳۰ بار برای انگلیس گلزنی کرد. 


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط