شنبه 21 مهر 1403 - 22:57

کد خبر 660921

شنبه 21 مهر 1403 - 18:38:08


وسایل توزین در استان بوشهر پایش می‌شوند


مهر/ مدیرکل استاندارد استان بوشهر از بازرسی مراکز تفریحی در استان خبر داد و گفت: وسایل توزین در استان بوشهر پایش می‌شوند.

محسن مشتاقی، مدیرکل استاندارد استان بوشهر اظهار کرد: بازدید و بازرسی از خدمات هتل‌ها، مراکز اقامتی، جایگاه عرضه سوخت در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با گرامیداشت ۲۲ مهر ماه روز جهانی استاندارد اظهار کرد: از ۲۱ تا ۲۷ مهر ماه به‌عنوان هفته استاندارد نام‌گذاری شده که برنامه‌های مختلف برای اجرا تدوین شده است.

وی از پایش وسایل توزین و سنجش در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات توزین و سنجش فروشگاه‌ها، جایگاه‌های عرضه سوخت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این اقدام صحت عملکرد ترازو مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از دریافت تأییدیه، برچسب صحت عملکرد نصب می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به استقرار سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ در استان گفت: این سامانه‌ها برای اطمینان از اصالت و اعتبار کالا راه‌اندازی شده و آماده پذیرش نظرات و پیشنهادات مردم است.

مشتاقی به بازرسی از تجهیزات شهربازی محلات و معابر گوناگون بوشهر پرداخت و گفت: از مهر ماه سال قبل تاکنون ۴۱۷ مورد تجهیزات تفریحی و شهربازی برای اطمینان از ایمن بودن آنها مورد بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد استان بوشهر قرار گرفته است و تجهیزاتی که ایمنی لازم برخوردار نبوده‌اند جمع‌آوری شده است.

وی تأکید کرد: برای تمامی تجهیزات تفریحی و شهربازی منطبق با الزامات فنی، گواهینامه تأییدیه استاندارد صادر می‌شود که باید در کنار دستگاه و در معرض دید شهروندان نصب شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط