شنبه 21 مهر 1403 - 21:51

کد خبر 660971

شنبه 21 مهر 1403 - 19:47:05


اسپین‌آف جدید «بیگ بنگ تئوری» خوب خواهد بود یا نه؟


فیلم نت نیوز/ جزئیات جدیدی از اسپین‌آف جدید «بیگ بنگ تئوری» منتشر شد، اما بسیاری از طرفداران نسبت به این پروژه واکنش منفی نشان دادند.
نقل از ایندیپندنت، اخبار جدید درباره اسپین‌آف «بیگ بنگ تئوری» با واکنش منفی طرفداران روبرو شده است. روز پنجشنبه، ۱۸ مهر ۱۴۰۳، اعلام شد که این اسپین‌آف بر روی سه شخصیت از سریال اصلی تمرکز خواهد داشت: استوارت بلوم، صاحب فروشگاه کمیک، دوست دخترش دنیس، و برت کیبلر، شخصیتی که به‌طور مکرر در سریال اصلی حضور داشت.
کوین سوسمن، لورن لاپکوس، و برایان پوسن همگی در نقش‌های خود در این سریال جدید ظاهر خواهند شد. چاک لور، یکی از سازندگان اصلی «بیگ بنگ تئوری» و تهیه‌کننده اسپین‌آف «یونگ شلدون»، که اوایل سال جاری به پایان رسید، به این پروژه بازگشته است.
علیرغم موفقیت سریال اصلی که از ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۰ به مدت ۱۲ فصل پخش شد و باعث شهرت بازیگرانی مانند جیم پارسونز، کیلی کوئوکو، و جانی گالکی شد، و اسپین‌آف «یونگ شلدون» که به مدت ۷ فصل پخش شد، بسیاری از مخاطبان احساس می‌کنند که زمان آن رسیده تا به جای اسپین‌آف‌های جدید، به داستان‌های تازه و ایده‌های نوین توجه شود. بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی خواستار توقف این پروژه و خلق سریال‌های اصلی جدید شده‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط