یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 01:49

کد خبر 661189

شنبه 21 مهر 1403 - 23:13:00


ادرسون: گواردیولا یک آدم سه شخصیتی است!


ورزش 3/مورائس، دروازه بان منچسترسیتی، پپ گواردیولا را آدمی با سه شخصیت متفاوت توصیف کرد.ادرسون: گواردیولا یک آدم سه شخصیتی است!

 ادرسون مورائس، دروازه بان تیم ملی برزیل مدعی شد که افتخار می‌کند جزوی از پروژه موفقیت آمیز پپ گواردیولا در منچسترسیتی بوده اما با این وجود کار کردن با گواردیولا گاهی اوقات آزار دهنده است.

او که در مراسم جشن روز کودک در برزیل حضور داشت، با سوال چالشی یکی از کودکان حاضر در مراسم مواجه شد که از او پرسید گواردیولا چجور شخصیتی دارد؟ خوب، عصبانی یا آزار دهنده؟

طبق گزارش ESPN برزیل، مورائس در پاسخ به این کودک گفت:" تو من را به دردسر میندازی! گواردیولا ترکیبی از هر سه شخصیت است. بیرون از زمین بسیار خوب و مهربان است، هنگام بازی بسیار آزار دهنده چرا که چیزهای زیادی از ما می‌خواهد و درصورتی که نتیجه نگیریم، بسیار عصبانی می‌شود.

البته که ما هم نمی‌توانیم در هفتاد بازی در طول یک فصل در بهترین سطح ممکن بازی‌ کنیم و طبیعی است تا در چند بازی دچار افت شویم."

او در پایان به تمجید از کار های بزرگ گواردیولا در منچسترسیتی طی سال های اخیر پرداخت و گفت:" او نقش مهمی بر پیشرفت چشمگیر منچسترسیتی در یک دهه اخیر داشته و خوشحالم که توانستم بخشی از این پروژه باشم. احساس افتخار میکنم از اینکه نقش کوچکی در موفقیت های اخیر تیم داشتم. این رویای کودکی من بود."

در پایان این گفتگو، از ادرسون پرسیدند که خطرناک ترین مهاجمی که تاکنون در لیگ برتر مقابل آن بازی کرده کدام بازیکن است که او پاسخ داد:" با مهاجمان بسیار خوبی در لیگ برتر روبرو شدم اما سرسخت ترین آنها هری کین بود. او مهاجم بسیار باکیفیتی است. فرقی هم نمی‌کند که فیکس باشد یا در نیمه دوم وارد زمین شود چرا که در هر دو صورت باید از او ترسید. بنابراین از نظر من او یکی از بهترین مهاجمانی است که تاکنون مقابلش بازی کردم."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط