یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 01:49

کد خبر 661194

شنبه 21 مهر 1403 - 23:27:09


این گوشی میان‌رده نمایشگر ۱۲۰ هرتز و باتری غول‌پیکر ۶۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد


زومیت/ گوشی میان‌رده‌ی اوپو K12 پلاس با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و موتور لرزشی X-axis در چین رونمایی شد.

پس‌ از شایعاتی که درباره گوشی میان‌رده‌ی اوپو K12 پلاس منتشر شد، ساعاتی پیش این شرکت به‌صورت رسمی در چین از K12 پلاس پرده برداشت. طبق بیانیه‌ی رسمی وبسایت اوپو، میان‌رده‌ی جدید چینی‌ها به نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۱٬۱۰۰ نیت مجهز شده‌ است.


Oppo

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ همراه با حداکثر رم ۱۲ گیگابایتی از نوع LPDDR4X و حداکثر فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی از نوع UFS 3.1 در دل اوپو K12 پلاس قرار گرفته‌اند. کاربران ازطریق کارت حافظه‌ی microSD می‌توانند فضای ذخیره‌سازی میان‌رده جدید اوپو را تا یک ترابایت افزایش دهند.

دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر لرزش اپتیکال و دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض در پنل پشتی اوپو K12 دیده می‌شوند. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی با این گوشی را برعهده دارد.

با استفاده‌ از ابزار هوش مصنوعی اوپو، امکان حذف اشیاء در تصاویر گالری گوشی K12 پلاس فراهم شده‌ است تا این گوشی هم مانند مانند گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی از این قابلیت بهره ببرد.

یکی از ویژگی‌های اصلی اوپو K12 پلاس که جایگاه این گوشی را در فهرست بهترین گوشی های میان‌رده بازار تضمین می‌کند، باتری ۶٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است. باتری میان‌رده‌ی جدید اوپو با سرعت ۸۰ وات شارژ می‌شود. K12 پلاس از شارژ معکوس ۱۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

اوپو در گوشی میان‌رده‌ی K12 پلاس از موتور لرزشی X-axis استفاده کرده‌ است تا هنگام بازی‌کردن با این گوشی، حس لرزش به کاربر به‌خوبی انتقال داده‌ شود. خنک‌کننده‌ی مایع ۴٬۱۲۹ میلی‌متر‌مربعی K12 پلاس به گرم‌نشدن بیش‌ازحد این گوشی هنگام بازی‌کردن کمک زیادی می‌کند.

قیمت گوشی اوپو مدل K12 پلاس در نسخه‌ی پایه با رم ۸ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت نزدیک‌ به ۲۷۰ دلار است که فروش آن در دو رنگ سفید و مشکی از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) در چین آغاز خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط