یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 15:45

کد خبر 661639

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 11:36:51


آغاز ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی از امروز


ایسنا/ معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: امکان ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و دوره‌های اول و دوم متوسطه برای دانش آموزان و معلمان از امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه فراهم می‌شود.

علوی تبار اعلام کرد: در راستای تسهیل دسترسی دانش آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای دانش آموزان و معلمان از امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه فعال می شود.

وی افزود: به منظور تهیه کتاب درسی به صورت تک جلدی، دانش آموزان و معلمان می‌توانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir و یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و ورود به بخش سفارش تک جلدی سامانه، اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کنند. پس از تکمیل فرایند ثبت سفارش و اخذ کد پیگیری، بسته‌های سفارشی از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مکان اعلام شده، به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شایان ذکر است فایل کامل کتاب‌های درسی تمام دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی در قالب فایل پی دی اف نیز به صورت رایگان از طریق پایگاه کتاب‌های درسی به نشانی chap.sch.ir  قابل دریافت است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط