یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 15:50

کد خبر 661650

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 11:47:09


سرمربی فوتبال خاتون بم: برای پاداش نجنگیدیم


تسنیم/سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم گفت: پولی که AFC برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید بدهد، بلوکه می‌شود چون ما تحریم هستیم.
مرضیه جعفری بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ‌ قهرمانان آسیا گفت: تایلند جزو تیم های قدرتمند و میزبان بازی ها بود و بازی خیلی سختی داشتیم اما بازیکنان خیلی جنگنده بودند و هر کاری بهشون گفتیم انجام دادند و از جان مایه گذاشتند و فکر می کنم این بچه ها برای خوشحال کردن مردم ایران تلاش بسیاری کردند.
وی با ابراز ناراحتی از واکنش‌هایی که به شکست تیم برابر ملبورن سیتی می‌شد، اظهار کرد: بعد از بازی با ملبورن سیدنی که ما همیشه چند‌ گل می‌خوردیم و در این بازی 2 بر یک باختیم خیلی ناراحت شدم که چرا رسانه ها جبهه گرفتند. آنها باید تفاوت بازی ما با استرالیا را می فهمیدند و حمایت می‌کردند تا بتوانند بازی‌های بعد جبران کنند و من به بازیکنانم گفتم باید تمرکزتان را روی بازی‌های بعدی بگذارید که در نهایت توانستند و دست تک تک شان را می‌بوسم که باعث خوشحال شدن دل مردم ایران شدند.
سرمربی تیم فوتبال خاتون بم درخصوص میزبان و حریفان ایران در مرحله بعدی مسابقات گفت: هنوز حریفان و میزبان مسابقات مرحله یک چهارم نهایی مشخص نیست.
وی ضمن اشاره به بلوکه شدن پاداش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاتون بم خاطرنشان کرد: ما برای پاداش نجنگیدیم و پولی که کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهد به تیم ما داده نمی‌شود و بلوکه می شود چون ما تحریم هستیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط