یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 16:41

کد خبر 661718

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 12:28:05


طرح آبرسانی به ۷۵۰ واحد مسکن ملی خرمدره انجام شد


باشگاه خبرنگاران/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به ۷۵۰ واحد مسکن ملی در شهر خرمدره با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال انجام شد.

علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جریان بازدید از طرح آبرسانی به ۷۵۰ واحد مسکن ملی خرمدره اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها در خرمدره جمعیتی افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
وی افزود: در قالب این طرح ها ۷۲ واحد مسکن ملی در شهرک فرهنگیان، ۵۴ واحد در شهرک گلدشت و ۱۸ واحد مسکن محرومین آبرسانی شده است و واحدهای مسکن ملی در فاز سه گلدشت خرمدره نیز تا ۲ ماه آینده آبرسانی می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برای آبرسانی به مسکن های ملی در شهر خرمدره بیش از پنج کیلومتر شبکه توزیع آب و بیش از سه کیلومتر خط انتقال احداث شده است.
نادرخانی ادامه داد: به منظور تامین آب این واحدهای مسکونی یک حلقه چاه با دبی ۴۵ لیتر بر ثانیه حفاری، تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد.
وی گفت: با اجرای طرح های آبرسانی به مساکن ملی در شهر خرمدره از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال پنج هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی در استان هزینه شد که با همراهی مردم می‌توان شاهد ثمربخش بودن بیشتر این حجم از سرمایه گذاری در زمینه آب شرب استان بود.
به گفته نادرخانی، عبور موفقیت آمیز از تابستان ۱۴۰۳ به رغم افزایش ۶ درصدی مصرف آب مشترکین استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و افزایش دمای هوا نسبت به تابستان گذشته حاصل شده است که نیاز به همراهی بیشتر مردم در زمینه مدیریت مصرف آب دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط