یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 16:41

کد خبر 661727

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 12:34:40


تصمیم ویژه فدراسیون فوتبال عربستان


ورزش 3/فدراسیون فوتبال عربستان قصد دارد برای دیدار این هفته با بحرین تدارکات ویژه‌ای فراهم سازند.
فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که برای دیدار مقابل تیم ملی بحرین در جریان مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، قرار است کانون هواداران عربستان اقدامات ویژه‌ای را فراهم سازد و جدای از طرح پرچم یک‌دستی که قرار است روی استادیوم ملک عبدالله جده بالا برده شود، ورود هواداران عربستانی برای تماشای این دیدار رایگان خواهد بود.
 فدراسیون عربستان در سایت خود اعلام کرد: این ابتکار برای قدردانی از هواداران عربستان و سهم بزرگ آنها در مسیر تیم ملی اول است و از نقش بزرگ هواداران در بازی این تیم مقابل ژاپن تمجید کرد.
تیم ملی فوتبال عربستان روز سه شنبه در چهارمین دیدار خود مقابل بحرین قرار خواهد گرفت و شاگردان روبرتو مانچینی اکنون با ۴ امتیاز از ۳ بازی در رده سوم این گروه، مشترکا با استرالیا و بحرین قرار گرفته‌اند و امیدوار هستند بتوانند شرایط صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ را هرچه زودتر فراهم سازند.
عربستانی‌ها در این سه بازی، مقابل اندونزی تساوی کردند، چین را شکست دادند و در جدال با ژاپن شکست خوردند که این روند سینوسی باعث شده مقداری هواداران این تیم نیز نسبت به عملکرد مانچینی دلسرد شوند و این اقدام فدراسیون فوتبال عربستان باعث می‌شود تا ارتباط هواداران و مانچینی مقداری بهتر شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط